واردات وترخیص ورق استیل

صفحه اصلی » خدمات ما » واردات وترخیص ورق استیل

شرکت پرتوتجارت با داشتن گروهی حرفه ای و کامل قادر به انجام کلیه پروسه های صفر تا صدی بدون مشکل می باشد.

در این مقاله توضیح کلی در ارتباط با شرایط کلی این ماده و اصول واردات آن خواهیم داشت. لطفا با ما همراه باشید

واردات وترخیص ورق استیل

واردات وترخیص ورق استیل
واردات وترخیص ورق استیل

هزینه واردات ورق استیل، هزینه ترخیص ورق استیل:

هزینه واردات ورق استیل شامل موارد زیر میشود:

1- هزینه خرید خود کالا و حواله به فروشنده

2- هزینه حمل ورق استیل تا گمرک شهیدرجائی

3- هزینه های گمرکی در مقصد

جهت محاسبه دقیق هزینه های واردات ورق استیل با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

امار واردات و ترخیص ورق استیل:

طبق تحقیق تیم شرکت پرتوتجارت و براساس گزارشات ثبت شده در گمرک ایران امار واردات ایران طی یک سال از کد تعرفه 72193400 که مربوط به ورق های استیل با ضخامت نیم میلیمتر و حداکثر تا یک میلیمتر می باشد تقریبا برابر 69 میلیون دلار می باشد.

براساس گزارش شرکت پرتوتجارت میتوان گفت ترخیص از کد تعرفه 72193500 که برای ضخامت استیل های زیر نیم میلیمتر می باشد 15 میلیون دلار می باشد.

همچنین ترخیص از کد تعرفه 72193300 که برای ضخامت بالای یک میلیمتر می باشد 30 میلیون دلار بوده است.

بزرگترین تامین کننده ورق استیل:

واردات وترخیص ورق استیل
واردات وترخیص ورق استیل

واردات وترخیص ورق استیل

طبق گزارشات گروه کارشناسی شرکت پرتوتجارت ، در سراسر جهان رقابت زیادی بین تامین کنندگان مختلف جهت تولید ورق استیل وجود دارد و هرکدام با توجه به استانداردهای مختلف خود تلاش جهت این هدف را دارند.

بزرگترین تامین کنندگان ورق استیل ایران در جهان کشورهای تایوان و چین می باشند و در مرحله بعد کشور کره جنوبی و امارات می باشد که البته امارات خود تولیدکننده ورق استیل نمی باشد فقط از کشورهای دیگر واردات انجام می دهد و در انبار های خود ذخیره میکند و به کشورهای درخواست کننده اطراف و حتی کشورهای افریقایی صادر میکند.

اگر بخواهیم کل امار واردات استیل را بدانیم که همگی زیر تعرفه 7219 می باشند تقریبا در یک سال برابر 118 میلیون دلار می باشد.

اصلی ترین مرز برای واردات و ترخیص ورق استیل به کشور بندر رجایی بندرعباس می باشد و در مرحله بعد بندر بوشهر را میتوان جزو مرزهای اصلی واردات و ترخیص ورق استیل به کشور دانست.

بازرسی ورق استیل وارداتی در مبدا:

طبق اطلاعات سازمان استاندارد بعضی کالاها نیاز به مجوز استاندارد اجباری دارند یعنی باید کالای وارداتی در کشور مبدا مورد بازرسی قرار گیرد و کیفیت و ازمایش های لازم روی آن انجام گیرد. در این مرحله شرکت پرتوتجارت با یک شرکت معتبر بازرسی قرارداد می بندد و بار ورق استیل را در مبدا و کارخانه تولید کننده مورد بازرسی قرار میدهد. ازمایشات لازم از نمونه گرفته شده در کشور مبدا گرفته می شود و نتایج مورد بازرسی قرار می گیرد تا اطمینان برای خریدار حاصل گردد.

جهت ترخیص ورق استیل و واردات ورق استیل با شرکت پرتوتجارت تماس حاصل فرمائید.

دلیل اصلی تقاضای بالای ورق استیل:

اصلی ترین ویژگی که باعث تقاضای بالای ورق استیل می شود خاصیت ضدزنگ بودن آن می باشد. با توجه به این که عمده تقاضای ایران برای ورق استیل توسط واردات تامین می شود بنابراین قیمت آن طی سالیان اخیر با توجه به نوسانات شدید قیمت ارز دستخوش تغییر شده است و یکی از دغدغه های اصلی واردکنندگان یافتن یک منبع معتبر با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.

شرکت پرتوتجارت با توجه به سابقه ای که در واردات و ترخیص ورق استیل طی سالیان گذشته داشته و طی ارتباطات قوی خود با تامین کنندگان اصلی این ورق استیل در چین و تایوان قادر است تا نیاز واردکنندگان را از منبع یابی و مذاکره با تامین کننده و یافتن بهترین قیمت و درنهایت انجام واردات و ترخیص این جنس تامین کند.

ماده اصلی ورق استیل:

واردات وترخیص ورق استیل
واردات وترخیص ورق استیل

واردات وترخیص ورق استیل

ماده اصلی تولید ورق استیل آهن می باشد و عناصر دیگر هم به میزان های مختلف با ان ترکیب می شوند و اضافه شدن این عناصر باعث می شوند تا میزان انعطاف پذیری، استحکام و مقاومت در برابر خوردگی آن افزایش می یابد. گریدهای مختلف ورق استیل تابع موارد زیر است که باعث تغییر خواص و همچنین تغییر در قیمت آن می شود. هماهنطور که میدانید قیمت ورق اصلی بر اساس واحد کیلوگرم می باشد.

ضخامت ورق استیل ترخیصی توسط شرکت پرتوتجارت از 0.3 میلیمتر تا 50 میلیمتر متغیر است و به صورت ورق استیل یا کویل می باشد.

تاثیر منگنز:

وجود منگنز باعث کاهش سرعت سرد شدن بحرانی می شود و همین خاصیت نقطه تسلیم و استحکام نهایی افزایش خواهد یافت. همین ویژگی باعث افزایش قابلیت های اهنگری و جوشکاری می شود و باعث افزایش شدت سختی فولاد می شود و بدلیل ساختار اتمی خود از مخبوط و ترکیب شدن گوگرد و آهن جلوگیری می کند.

انواع ورق استیل و کاربرد هر کدام:

واردات وترخیص ورق استیل
واردات وترخیص ورق استیل

واردات وترخیص ورق استیل

اصلی ترین استاندارد جهانی برای تولید ورق استیل استاندارد ASTM می باشد. طبق همین استاندراد و با توجه به تنوع آن و همچنین با در نظر گرفتن اینکه با تغییر درصد یکی از مواد بکار رفته در آن حتی میزان اندکی باعث تغییر نوع استیل و خواص آن می شود. با توجه به این شرایط ورق های استیل تنوع گریدهای زیادی دارد که کاربرد هرکدام نیز متفاوت می باشد و در صنایع مختلف استفاده می شوند.

گریدهای ورق استیل:

استیل های بگیر:

این نوع ورق استیل ها شامل گریدهای 410 و 420و 430 می باشند و از اصلی ترین مشخصات این نوع ورق استیل میتوان به قیمت پایین ان اشاره کرد که با توجه به مشخصاتی که دارد در صنایع مختلف از جمله دکل های نفتی و سخت برخی قطعات خودرو و وسایل فلزی غذاخوری استفاده می شوند.

استیل های نگیر:

این نوع ورق استیل هم طبق گزارشات جهان ترخیص شامل شش گروه گرید 304 (و 304L)- 316 و 316L – 321- 309S – 310S – 4841

استیل های نسوز شامل گریدهای 309- 310- 314S

استیل های ضداسید شامل گریدهای 316 و 316L می باشند.

اگر بخواهیم از استیل های دوفازی سخن بگوییم باید از گریدهای 32750S – 32205S – 31803S – 32304S – 32101S

تعرفه گمرکی ورق استیل جهت ترخیص:

واردات وترخیص ورق استیل
واردات وترخیص ورق استیل

طبق گزارشات شرکت پرتوتجارت همانطور که میدانید تمام کالاها طبق بخشنامه دولت دارای کد تعرفه 8 رقمی برای شناسایی واردات صادرات می باشند که شش رقم اول آن تقریبا در کل جهان ثابت است.

تعرفه ورق استیل طبق بخشنامه دولت به صورت کویل و ورق با پهنای بالای 600 میلیمتر ذیل ردیف تعرفه 7219 می باشند و جهت پهنای کمتر از 600 میلیمتر ذیل ردیف تعرفه 7220 قرار میگیرند.

جهت واردات ورق استیل و ترخیص ورق استیل با مشاوران جهان ترخیص در تماس باشید.

ورق استیل 304 :

می توان گفت مشهورترین ورق استیل ضد زنگ گرید 304 می باشد. اصلی ترین عناصری که در این گرید به فلز آهن به عنوان پایه اضافه می شوند دو فلز کرم (بین 18 تا 20درصد) و نیکل بین 8 تا 10.5 درصد می باشند. گرید 304 دارای خاصیت اکتریکی و گرمایشی کمتری نسبت به فلز کربن است و در حالت کلی غیرمغناطیسی است. مقاومت آن در برابر خوردگی بالاتر از فولاد معمولی است.

304 و 316 شباهت بسیاری به یکدیگر دارند و شناخت انها از همدیگر شاید کمی دشوار باشد اما اصلی ترین تفاوت انها در قیمت است.

304 بصورت انواع مات و براق و بگیر و نگیر در دسترس می باشد.

شرکت پرتوتجارت علاوه بر فعالیت در زمینه واردات از چین و همچنین ترخیص کالا و واردات از ترکیه در حوزه واردات ورق استیل نیز فعالیت گسترده ای دارد. البته جهت ثبت سفارش ورق استیل در سامانه جامع تجارت نیز می توانید با ما تماس بگیرید.

کاربرد ورق استیل گرید 304:

  • پنل های سازه های معماری مانند نرده ها
  • تجهیزات استفاده شده در تولید فراورده های غذایی مانند شیر
  • لوازم خانگی مانند صندلی اشپزخانه، سینک ظرفشویی، فریزر
  • مخازن انتقال مواد شیمیایی
  • اتصال دهنده ها
  • مبدل های حرارتی
  • فنرها
واردات وترخیص ورق استیل
واردات وترخیص ورق استیل

استیل 304 از مقاومت در برابر خوردگی خوبی برخوردار است مخصوصا در اکثر محیط های اتمسفری و شیمیایی که باعث می شود کاربرد فراوانی داشته باشد. در محیط های فراوری مواد غذایی هم مقاوم است و براحتی قابلیت تمیز شدن دارد.

استیل گرید 304 مقاومت خوبی در برابر حرارات دارد و مقاومت آن به صورت متناوب تا 870 درجه سانتی گراد و بصورت دائمی تا 925 درجه را هم می تواند تحمل کند. در کل جایی که حرارت بالا است مقدار درصد کربن باید بیشتر باشد.

طبق تحقیقات شرکت پرتوتجارت ورق استیل گرید 304 دارای چگالی خوبی نسبت به درجه حرارت گازهای مایع است و می تواند تا درجه حرارت 870 درجه سانتی گراد کاربرد داشته باشد.

خواص فیزیکی:

گریدحداقل استحکام کششی (MPa)حداقل استحکام تسلیم (MPa)حداقل ازدیاد طول(درصد)حداکثر سختی(HB)
30451520540201
304L48517040201
304H51520540201
واردات وترخیص ورق استیل

گرید 304 قابلیت جوشکاری به روش های مقاومتی و ذوبی را داراست. شش پر استیل هم از قابلیت جوشکاری بسیار خوبی برخوردار است.

**** شرکت پرتوتجارت با شعب خود در کشورهای امارات و چین متخصص در زمینه واردات استیل و ترخیص ورق استیل می باشد. قطعا واردات چنین محصولی نیاز به سالیان دراز تجربه دارد و نمی شود به هرکسی سپرد.

شرکت پرتوتجارت سپهردوازدهم

شرکت شرکت پرتوتجارت  با سالها تخصص و تجربه در خصوص ترخیص انواع کالاها در خدمت شماست. همکاران زبده  و مجرب این شرکت آماده عهده گیری تمامی امور تجاری و بازرگانی، صادرات و واردات و همچنین انجام تشریفات گمرکی شما تاجران محترم می باشد

. شما عزیزان برای دریافت اطلاعات بیشتردر زمینه واردات و ترخیص انواع ورق استیل  از گمرک می توانید با کارشناسان شرکت شرکت پرتوتجارت به صورت کاملا رایگان تماس و مشاوره بگیرید.

واردات وترخیص ورق استیل
واردات وترخیص ورق استیل
محمد رجبی

محمد رجبی

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

18 پاسخ

  1. I am really inspired together with your writing talents as smartly as with the format on your weblog. Is this a paid topic or did you customize it yourself? Either way keep up the excellent quality writing, it is rare to look a nice weblog like this one today..

  2. Woah! I’m really digging the template/theme of this site. It’s simple, yet effective. A lot of times it’s very hard to get that “perfect balance” between user friendliness and visual appeal. I must say you have done a great job with this. Also, the blog loads very fast for me on Chrome. Excellent Blog!

  3. Hello just wanted to give you a quick heads up. The words in your article seem to be running off the screen in Ie. I’m not sure if this is a format issue or something to do with web browser compatibility but I thought I’d post to let you know. The design and style look great though! Hope you get the issue solved soon. Many thanks

  4. Fantastic blog! Do you have any recommendations for aspiring writers? I’m planning to start my own site soon but I’m a little lost on everything. Would you propose starting with a free platform like WordPress or go for a paid option? There are so many options out there that I’m totally confused .. Any ideas? Thank you!

  5. obviously like your web site however you need to take a look at the spelling on several of your posts. A number of them are rife with spelling problems and I to find it very bothersome to tell the truth on the other hand I’ll surely come back again.

  6. I’ll right away grab your rss as I can’t find your e-mail subscription link or e-newsletter service. Do you’ve any? Please let me know in order that I could subscribe. Thanks.

  7. An fascinating dialogue is value comment. I believe that you must write more on this topic, it might not be a taboo subject but usually persons are not sufficient to talk on such topics. To the next. Cheers

  8. Thanks for sharing superb informations. Your website is very cool. I’m impressed by the details that you’ve on this blog. It reveals how nicely you perceive this subject. Bookmarked this web page, will come back for more articles. You, my pal, ROCK! I found just the info I already searched all over the place and just couldn’t come across. What a great web-site.

  9. After study a number of of the weblog posts on your web site now, and I actually like your approach of blogging. I bookmarked it to my bookmark website listing and can be checking back soon. Pls try my web site as nicely and let me know what you think.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *