اخذ مجوز ثبت سفارش کالا

صفحه اصلی » خدمات ما » اخذ مجوز ثبت سفارش کالا

اخذ مجوز ثبت سفارش کالا از مهم‌ترین قدم‌هایی است که هر وارد کننده‌ای باید ضوابط و مقررات آنها آشنایی و در آن مهارت داشته باشد.

واردات هر کالایی به کشور نیازمند اخذ تاییدیه و مجوزهایی از سازمان‌های مربوطه است. بدون این مجوزها، امکان ترخیص کالا و عرضه آن به بازار را نخواهید داشت.

کالاهایی که بدون مجوز وارد گمرکات می‌شوند زیان و خسارات فراوانی برای وارد کننده به بار می‌آوردند. زیرا مدتی در آنجا معطل مانده و سپس باید به کشور مبدا بازگردانده شوند. در بعضی موارد نیز مشمول جریمه‌های سنگین می‌شوند.

شرکت پرتوتجارت مفتخر است با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب واردات و صادرات در اخذ مجوزهای واردات انواع کالا در خدمت بازگانان و وارد کنندکان محترم می‌باشد.

اخذ مجوز ثبت سفارش کالا
اخذ مجوز ثبت سفارش کالا
اخذ مجوز ثبت سفارش کالا

انواع واردات کالا

واردات کالا به کشور به این دو روش کلی انجام می‌شود:

  • واردات مستقیم در این روش، کالا مستقیم وارد ایران می‌شود. این مدل شامل کالاهایی می‌شود که شرکت‌های تولید کننده آن شامل تحریم‌ها نیستند و امکان ارسال مستقیم کالا به ایران را دارند.
  • واردات غیرمستقیمبرخی کالا‌ها به دلیل تحریمات ایران امکان خرید مستقیم از کشور مبدا و را ندارد. لذا این کالاها به واسطه شرکت‌ها و کشورهای دست دومی که مشمول تحریم‌ نیستند قابل خریداری و واردات می‌باشند.

انواع مشتری

مشتری‌های ما به دو گروه کلی تقسیم می‌شوند و خدمات دهی به آنها و همچنین امور ثبت سفارش و مجوزها نیز با توجه به نیاز هر کدام انجام می‌شود:

  1. برخی مشتریان هم کالای مورد نظر را می‌شناسند، هم با برند‌ها و فروشنده‌های آن آشنایی دارند، هم امکان خرید و واردات آن را دارند. این گروه با استفاده از خدمات اخذ مجوز، ثبت سفارش و ترخیص ما، در سرعت و هزینه واردات صرفه‌جویی می‌کنند.
  2. گروه دیگری از مشتریان کالا را می‌شناسند، اما با برند و منابع آشنایی ندارند یا امکان خرید و واردات آن را ندارند. کارشناسان ما با توجه به نیاز مشتری، از بهترین منابع برای آنها استعلام و پروفرما می‌گیرند.
اخذ مجوز ثبت سفارش کالا
اخذ مجوز ثبت سفارش کالا

خدمات ثبت سفارش و مجوزها

واحد ثبت سفارش و مجوزها شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم   با به كارگیری نیروهای با تجربه در امر تجارت و ثبت سفارش کالا و مراحل آن  و با اطلاع از آخرین تغییرات ایجاد شده در سیستم بازرگانی خدمات ذیل را ارائه می دهد :

مشاوره رایگان

پیش از انجام واردات، مشتریان می‌توانند درباره شرایط و قوانین واردات و حتی قوانین ویژه و ممنوعیت‌های واردات از مشاوره رایگان کارشناسان استفاده فرمایید.

آنالیز نیاز مشتری و نحوه همکاری

همان طور که ذکر شد، پس از انتخاب کالای مورد نظر مشتری برای واردات، کارشناسان ما آن را بررسی و آنالیز می‌کنند و اطلاعاتی درباره ضوابط و مراحل واردات آن کالا، ثبت سفارش و مجوزها و هزینه‌ها تهیه می‌کنند. پس از تایید مشتری، مراحل اخذ مجوزها و تهیه مدارک آغاز می‌شود.

اخذ تاییدیه آزمایشگاه برای واردت

برخی کالاها نیازمند ارائه نمونه به آزمایشگاه مربوطه و اخذ تاییدیه آن برای واردات می‌باشند. انجام به موقع این مرحله، جلوی هزینه‌های اضافی یا جریمه شدن را می‌گیرد.‌

اخذ مجوز صمت برای واردت کالا

این مجوز در‌واقع تاییدیه وزارت صمت برای واردات و ترخیص کالا از ادارات گمرک کشور است.  بدون آن نمی‌توان به اداره گمرک و بانک مراجعه کرد.

اخذ مجوزهای واردات برای کالاهای تحت نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، وزارت دفاع، سازمان انرژی اتمی، سازمان غذا و دارو، وزارت جهاد كشاورزی، سازمان قرنطینه گیاهی و حفظ نباتات، سازمان تجهیزات پزشكی و كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان و غیره.

اخذ مجوز ثبت سفارش کالا
اخذ مجوز ثبت سفارش کالا

اخذ مجوز خودروهای وارداتی برای تجار، جانبازان، معلولین و سفارتخانه ها به صورت یك روزه

ضوابط و مقررات واردات خودرو با توجه به شرایط بازار همواره تغییر می‌کند و بخشنامه‌های جدید صادر می‌شود. کارشناسان ما با آگاهی از جدیدترین قوانین، به کار شما سرعت و کیفیت می‌بخشند.

اخذ مجوز ثبت سفارش بازرگانی  به صورت یك روزه

ثبت سفارش واردات کالا مراحل و شرایطی دارد که نا آشنایی به آنها موجب طولانی شدن زمان اخذ مجوز و هزینه‌بر شدن پروسه واردات می‌شود. ما این مجوز را یک روزه برای شما اخذ می‌کنیم.

دریافت توکن از سامانه جامع تجارت ایران

اخذ شناسه فروشنده یا فیدا از سایت ثبت سفارش

شرکت‌هایی است که در خارج از ایران ثبت شده‌اند، برای فعالیت در داخل ایران نیاز به اخذ کد شناسه فیدا دارند.

ثبت نام در سایت بهین‌یاب برای فعالان صنعت و انجام کلیه امور مربوط به آن

اخذ مجوز ترخیص کالا از وزارت راه و ترابری

اخذ این مجوز برای محموله‌هایی که با ناوگان غیرایرانی حمل شده باشند لازم است که مشمول ده درصد کرایه حمل کالا از مبدا تا گمرک مورد نظر می شود. در مواردی نادر، علیرغم حمل محموله با کشتی ایرانی، گمرک این مجوز را برای ترخیص کالا درخواست می کند.

اخذ مجوز ثبت سفارش کالا
اخذ مجوز ثبت سفارش کالا

اخذ گواهی استاندارد برای واردات

برخی کالاها مشمول مقررات اجباری استاندارد می‌باشند که پس از صدور گواهی از سوی کارشناسان سازمان استاندارد کالا، مجاز به ترخیص از گمرک می‌شوند.

اخذ کلیه مجوز‌های قرنطینه و بهداشت برای ترخیص کالا

ترخیص محموله‌های وارداتی کشاورزی، گیاهی و حیوانات نیازمند طی کردن مراحل قرنطینه و بازرسی سازمان‌های مربوطه و اخذ مجوزهای خاص دارد. به خاطر حساسیت و سخت‌گیری در واردات این کالاها، حضور یک شرکت ترخیص‌کار مجرب لازم است.

كلیه امور مربوط به پروسه اظهار حمل

اظهار حمل کالا یکی از مهم‌ترین بخش‌های پروسه ترخیص کالا از گمرک است که شامل مراحل پیچیده و مدارک زیادی می‌باشد. کارشناسان ما در واحد ثبت سفارش و مجوزهای گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان می‌توانند این پروسه را با دقت و  مهارت انجام دهند.

اخذ مجوز ثبت سفارش کالا
اخذ مجوز ثبت سفارش کالا

 كلیه خدمات مربوط به امر بازرگانی

کارشناسان و ترخیص‌کاران شرکت پرتوتجارت آماده ارائه مشورت و خدمات ثبت سفارش و ترخیص کالای شما تجار و وارد کنندگان می‌باشند.

شرکت پرتوتجارت با سابقه درخشان و بهره‌گیری از کادر کارشناسان زبده، افتخار دارد که  پشتیبان بازرگانان و وارد کنندگان محترم در مراحل ثبت سفارش و مجوزها است.

جهت مشاوره رایگان و انجام کلیه امور واردات و ترخیص کالا  در کمترین زمان و هزینه با ما تماس حاصل فرمایید.

مدارک ثبت سفارش کالا

برای انجام ثبت سفارش کالا جهت واردات کالا باید یک سری مدارک به وزارت بازرگانی ارائه شود. در اینجا با لیست کلی این مدارک آشنا می‌شویم:

  • کارت بازرگانی معتبر
  • مجوزهای قانونی لازم طبق تعرفه مربوطه کالا در آیین‌نامه مقررات صادرات و واردات و دستور‌العملهای ابلاغی و مجوز‌های ضروری از سازمان‌های دولتی مربوطه (جهاد کشاورزی، مجوز وزارت بهداشت، مجوز سازمان انرژی اتمی و غیره)
  • کاتالوگ و بروشور کالا
  • گواهی آنالیز کالا (در صورت نیاز)
  • اصل و کپی روفرما یا پیش فاکتور (به زبان انگلیسی)

شرکت پرتوتجارت افتخار دارد که پشتیبان بازرگانان و وارد کنندگان محترم در مراحل ثبت سفارش و مجوزها باشد.  جهت مشاوره رایگان و انجام کلیه امور واردات و ترخیص کالا  در کمترین زمان و هزینه با ما تماس بگیرید.

کارشناسان و ترخیص‌ کاران شرکت پرتوتجارت آماده ارائه مشاوره و خدمات ثبت سفارش و ترخیص کالای شما تجار و وارد کنندگان می‌باشند.

مراحل انجام کار

اخذ مجوز ثبت سفارش کالا
اخذ مجوز ثبت سفارش کالا

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم مسئول انجام کلیه تشریفات گمرکی و ترخیص کالا بازرگانان و واردکنندگان است و در صورت تمایلِ صاحبان کالا، این شرکت مشاوره و خدمات مناسبی را در زمینه خرید کالا از مبدا تولید، تعیین تعرفه کالا، اخذ مجوزهای ورودی، ثبت سفارش، حمل کالا و مسیریابی مطمئن، اخذ مجوزهای ترخیص از جمله استاندارد، بهداشت، بیمه کالا از مبدا تا مقصد، حمل داخلی و… ارائه میدهد. شما عزیزان میتوانید برای دریافت مشاوره با شماره 09155462056 تماس بگیرید.

اخذ مجوز ثبت سفارش کالا
اخذ مجوز ثبت سفارش کالا
محمد رجبی

محمد رجبی

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

53 پاسخ

  1. Hi, Neat post. There is an issue with your web site in internet explorer, might test this… IE nonetheless is the marketplace chief and a big part of other folks will pass over your fantastic writing due to this problem.

  2. My developer is trying to persuade me to move to .net from PHP. I have always disliked the idea because of the expenses. But he’s tryiong none the less. I’ve been using WordPress on a number of websites for about a year and am concerned about switching to another platform. I have heard fantastic things about blogengine.net. Is there a way I can import all my wordpress posts into it? Any help would be really appreciated!

  3. I’ll immediately grab your rss feed as I can’t find your email subscription link or newsletter service. Do you’ve any? Please let me know so that I could subscribe. Thanks.

  4. Greetings! I’ve been reading your blog for a long time now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from Dallas Tx! Just wanted to tell you keep up the great job!

  5. What’s Happening i am new to this, I stumbled upon this I’ve found It positively useful and it has helped me out loads. I hope to contribute & help other users like its aided me. Great job.

  6. I was very pleased to find this web-site.I wanted to thanks for your time for this wonderful read!! I definitely enjoying every little bit of it and I have you bookmarked to check out new stuff you blog post.

  7. I have been absent for a while, but now I remember why I used to love this blog. Thanks, I will try and check back more frequently. How frequently you update your site?

  8. Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like you wrote the book in it or something.

    I think that you can do with some pics to drive the message home a little bit, but instead of that,
    this is wonderful blog. A great read. I will certainly be back.

    My blog: vpn special coupon

  9. I’ve been exploring for a little for any high-quality articles or weblog posts in this kind of space .
    Exploring in Yahoo I ultimately stumbled upon this website.
    Reading this info So i am happy to convey that I have an incredibly just right uncanny feeling I
    discovered exactly what I needed. I most certainly will make sure to don?t fail to remember this
    site and give it a look on a constant basis.

    Feel free to visit my blog post – vpn coupon code 2024

  10. With havin so much written content do you ever run into any problems of
    plagorism or copyright infringement? My site has a
    lot of unique content I’ve either created myself or outsourced but it seems a lot of it is popping it up all over the internet without my agreement.
    Do you know any techniques to help prevent content from being ripped off?
    I’d really appreciate it.

    Stop by my homepage :: vpn special coupon

  11. I?¦ve been exploring for a little bit for any high quality articles or blog posts in this kind of space . Exploring in Yahoo I at last stumbled upon this site. Reading this info So i?¦m glad to convey that I’ve an incredibly just right uncanny feeling I discovered exactly what I needed. I so much unquestionably will make certain to don?¦t omit this web site and provides it a look on a relentless basis.

  12. An interesting discussion is worth comment. I think that you should write more on this topic, it might not be a taboo subject but generally people are not enough to speak on such topics. To the next. Cheers

  13. Hello! Quick question that’s completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My site looks weird when browsing from my iphone4. I’m trying to find a template or plugin that might be able to correct this issue. If you have any recommendations, please share. Thanks!

  14. Simply want to say your article is as surprising. The clarity
    to your submit is simply great and that i could suppose you’re an expert in this
    subject. Fine together with your permission let me to snatch your RSS feed to stay updated
    with forthcoming post. Thank you one million and please keep up the
    rewarding work.

    Stop by my web-site … https://www.cucumber7.com/

  15. naturally like your web-site but you have to test the spelling on quite a few of your posts. Several of them are rife with spelling problems and I to find it very troublesome to inform the truth on the other hand I will definitely come again again.

  16. Hey there! I know this is kinda off topic however , I’d
    figured I’d ask. Would you be interested in trading links or maybe guest writing a blog post or vice-versa?
    My blog addresses a lot of the same topics as yours and I think we could
    greatly benefit from each other. If you might be interested
    feel free to shoot me an e-mail. I look forward
    to hearing from you! Terrific blog by the way!

  17. Youre so cool! I dont suppose Ive learn anything like this before. So nice to search out somebody with some authentic ideas on this subject. realy thanks for beginning this up. this web site is one thing that is wanted on the web, somebody with a little originality. useful job for bringing something new to the internet!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *