واردات لوازم یدکی انواع خودرو خارجی

صفحه اصلی » خدمات ما » واردات لوازم یدکی انواع خودرو خارجی

واردات لوازم یدکی انواع خودرو خارجی توسط شرکت پرتوتجارت به صورت عمده صورت می پذیرد. انواع لوازم یدکی خودرو از جمله قطعات بدنه خودرو های خارجی، لوازم مصرفی و قطعات موتور قابل سفارش است. شرکت ما واردات لوازم یدکی خودرو را از دفتر خود از کشور دبی به ایران پیگیری و وارد می نماید. در کل باید گفت بیشترین واردات لوازم یدکی خودرو از کشور دبی انجام می شود.

واردات لوازم یدکی انواع خودرو خارجی
واردات لوازم یدکی انواع خودرو خارجی
واردات لوازم یدکی انواع خودرو خارجی

بیشترین کشور هایی که لوازم یدکی آنها وارد خاورمیانه می شود کشور آلمان است و بعد از آن لوازم یدکی آمریکا و ژاپن در صدر انواع لوازم یدکی محبوب وارد شده به کشور ایران قرار می گیرند. واردات لوازم یدکی خودرو به کشور ایران آزاد و بدون هیچ محدودیتی انجام می شود، چرا که خودرو های خارجی موجود در ایران نیازمند واردات قطعات خودرو خود به ایران هستند. البته این درباره واردات خودرو صدق نمی کند و واردات خودرو با محدودیت های جدی روبرو است.

شما باخرید لوازم یدکی خودرو از وارد کننده لوازم یدکی خودرو می توانید از اصل بودن لوازم و قیمت پایین آنها به علت حذف واسطه ها اطمینان حاصل فرمایید. انواع لوازم یدکی خودرو به صوررت عمده برای همکاران نیز تامین می شود. برای گرفتن قیمت عمده با مشاوران ما که به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما هستند در تماس باشید.

واردات لوازم یدکی خودرو در ظاهر می تواند کار هیجان انگیزی نباشد. اما واردات لوازم یدکی برای شرکت پرتوتجارت به معنای واردات لوازم یدکی اصل و رساندن آن به مشتریان و خوشحال کردن و رفع نیاز آنها برای ما بسیار جذاب است و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. این دلیل شناخته شده شرکت پرتوتجارت ر به عنوان بزرگترین وارد کننده لوازم یدکی خودرو است.

واردات لوازم یدکی انواع خودرو خارجی
واردات لوازم یدکی انواع خودرو خارجی

واردات لوازم یدکی انواع خودرو خارجی

واردات لوازم یدکی از دبی

یکی از بزرگ ترین کشورهای واردات لوازم یدکی خودرو، کشور دبی است که شرکت پرتوتجارت به طور تخصصی با نمایندگی های لوازم و قطعات یدکی خودرو در این کشور همکاری می کند و قراردادهای رسمی دارد. به همین دلیل یکی از مزایای واردات لوازم یدکی از شرکت پرتوتجارت این است که می توانید قطعات خودروی خود را با قیمتی باور نکردنی و بهتر از هرجای دیگر خریداری کنید.

تمامی قطعات وارد شده از کشور دبی، اصل و در بهترین کیفیت موجود هستند وشرکت پرتوتجارت، تمامی محصولات را در بهترین حالت و قیمت وارد می کند که به همین علت شما می توانید با خیال راحت به همکاران ما اعتماد کنید و قطعات خودروی خود را سفارش دهید.

طی تحقیقات انجام شده، قطعات الکتریکی، رادیاتورها و اگزوزها پرطرفدارترین قطعات در خاورمیانه هستند. پس از این قطعات، اجزای دیگری مانند لاستیک ها، روان کننده ها، محورها، اجزای انتقال، فیلترهای هوا و روغن، سیستم های تعلیق، باتری ها، لنت ترمز و کفشک ترمز، سپرها، درها و شیشه جلو قرار می گیرند.

بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی، ارزش بازار خودرو خاورمیانه تا سال 2023 به 18.5 میلیون دلار خواهد رسید و به ویژه کشور دبی سهم زیادی در این رشد خواهد داشت زیرا در حال حاضر به عنوان دومین بازار بزرگ خودرو در شورای همکاری خلیج فارس قرار دارد.

تقاضا برای صنعت خدمات خودرو و قطعات یدکی خودرو در دبی با در نظر گرفتن عواملی مانند رشد جمعیت، افزایش رقابت و بهبود مورد انتظار در فروش خودرو در آینده، قوی باقی خواهد ماند.

واردات لوازم یدکی انواع خودرو خارجی

واردات لوازم یدکی انواع خودرو خارجی
واردات لوازم یدکی انواع خودرو خارجی

رشد صنعت قطعات یدکی خودرو دبی

محرک های اصلی رشد صنعت قطعات یدکی خودرو دبی:

  • کشور دبی تامین کننده پیشرو قطعات یدکی خودرو برای ایران، شبه قاره هند، آفریقا و کشورهای مستقل مشترک المنافع است.
  • دبی هیچ هزینه اضافی برای تجارت لوازم جانبی خودرو نمی گیرد.
  • مناطق تجاری تخصصی در دبی وجود دارد که سرمایه گذاری عظیمی در تجارت قطعات خودرو انجام می شود. زیرساخت ها، سیستم های مالیاتی، محیط مطلوب، نیروی کار و مصرف کنندگان مرفه آن را به یکی از بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.
  • دبی در سال 2018 حدود 2.1 میلیون تن قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو به ارزش 10.3 میلیارد دلار مبادله کرد که 32 درصد نسبت به ارزش یک دهه قبل افزایش داشت. رشد در این بخش نیز با پیشرفت‌های زیرساختی جدید پشتیبانی می‌شود که در آن تعداد زیادی کامیون مورد نیاز است و صاحبان ناوگان کامیون‌ها مارک‌های OEM را از بازارهای پس از فروش خریداری می‌کنند تا کیفیت مشابهی را با قیمت‌های بسیار ارزان‌تر دریافت کنند.
  • منطقه آزاد جبل علی به عنوان نقطه ورود اصلی امارات متحده عربی برای بخش خودروهای فرسوده ظاهر شده است و 78 درصد از واردات خودروهای مستعمل و 31.8 میلیارد درهم از صنعت قطعات یدکی خودرو را در سال انجام می دهد.
  • دولت امارات همچنین در حال ترویج تولید بومی سازی قطعات یدکی توسط شرکت های OEM است. این امر باعث کاهش بیشتر قیمت ها و افزایش فروش قطعات یدکی خودرو در کشور می شود.
  • یکی دیگر از تقویت‌کننده‌های بازار قطعات یدکی خودرو، اصلاح خودرو است. تقاضا برای این امر در دبی افزایش یافته است، جایی که جمعیت جوانان به دنبال متمایزتر جلوه دادن وسایل نقلیه خود و عملکرد بهتر هستند.
  • دبی در بین هر جغرافیای دیگری برای شرکت بازرگانی قطعات یدکی خودرو که با چشم انداز خود برای صنعت خودرو در 10 سال آینده راه اندازی شده است، برجسته است. دبی در حال حاضر یک متروی هوشمند و بدون راننده دارد و قصد دارد یک سیستم حمل و نقل برای آینده بسازد که در این خطوط کار کند. برای این کار، محیط تجاری مناسب و سودآوری را برای کسب و کارها برای سرمایه گذاری در صنعت قطعات یدکی یا قطعات خودرو تضمین و تشویق می کند.

واردات لوازم یدکی انواع خودرو خارجی

واردات لوازم یدکی انواع خودرو خارجی
واردات لوازم یدکی انواع خودرو خارجی

واردات لوازم یدکی خودرو از چین

یکی از  دیگر کشور های  که واردات لوازم یدکی خودرو از طریق آن انجام می شود کشور چین است. کشور چین به علت موقعیت جغرافیایی که دارد و مهمتر از آن به علت اینکه بسیاری از شرکت های خودرو سازی دنیا در کشور چین دارای کارخانه هستند واردات لوازم یدکی از چین آسان و مورد توجه وارد کنندگان لوازم یدکی به ایران است.

واردات لوازم یدکی خودرو از چین از طریق دریا انجام می شود. به خاطر داشته باشید که در جهت سفارش قطعات از کشور چین تنها باید به وارد کننده گان لوازم یدکی شناخته شده اعتماد کنید تا از اصل بودن قطعه اطمینان حاصل فرمایید، چرا که بسیاری از لوازم یدکی وارد شده از چین غیر اصل هستند. شرکت فقیهی کار بیشتر لوازم یدکی خودرو را از کشور دبی وارد میکند و همانطور که می دانید تمامی لوازم در دبی اصل و اورجینال هستند.

چند اشتباه رایج در جهت واردات لوازم یدکی خودرو

  • رزرو زمان کافی از مشتری یا مشتریان

بسیاری از مشتریان توقع دارند که لوازم یدکی خارجی آنها در مدت زمان بسیار اندک 1 یا 2 روزه به دست آنها برسد. فارغ از اینکه برای ترخیص کالا و ترانزیت زمانی لازم است از این رو مدت زمان واردات لوازم یدکی بلند تر از محموله پستی از خارج از کشور است. البته قبل از آن باید موجود بودن قطعه در شرکت چک شود، چرا که بسیاری از لوازم یدکی خودرو در شرکت موجود می باشد و نیازی به صرف وقت برای ارسال نیست.

  • تخمین نادرست تمام هزینه ها

در زمان ثبت سفارش مشتری باید تخمین درست و دقیقی از هرینه ها برآورد شود تا مشتری دقیقا بداند چه هزینه ای را قرار است پرداخت نماید. این کاری است که بسیاری از شرکت های وارد کننده لوازم یدکی انجام نمی دهند و مشتری را با یک سورپرایز هزینه ای روبرو می کنند. آنها رشد هزینه ها را در نظر نمی گیرند.

  • بسته بندی نامناسب قطعات یدکی وارداتی

یکی از مهمترین موارد در جهت حمل و نقل کالا بسته بندی آنها است. چرا که بسته بندی مناسب موجب محافظت از سلامت سفارش مشتری می شود. در زمان حمل و نقل، لوازم یدکی و قطعات از کشتی به کامیون ها منتقل می شود و این بسته بندی آنها است که محافظ لوازم است. بسته بندی نا درست موجب خسارت و مشکلاتی برای وارد کنندگان می شود.

  •  ایمن کردن محموله با بیمه

بیمه کردن لوازم یدکی وارداتی می تواند موجب خیال آسوده شرکت حمل و نقل شود. با این کار لوازم یدکی وارداتی را در برابر سرقت، صدمه و گم شدن آنها در این راه دور بیمه می نمایید.

واردات لوازم یدکی انواع خودرو خارجی

واردات لوازم یدکی انواع خودرو خارجی
واردات لوازم یدکی انواع خودرو خارجی

قطعات چه خودروهایی از چین وارد می‌شود؟

یکی از مهم ترین کالاهایی که در حوزه تجارت بین المللی فعالیت دارد، واردات لوازم یدکی خودرو است که همانطور که میدانید بیشترین لوازم یدکی خودرو وارداتی به ایران، از کشور چین تامین می گردد و به دلیل تنوع خودروهای خارجی در ایران، نیاز به لوازم یدکی خودرو بیش از گذشته شده است.

بنابراین میزان تقاضای داخلی برای خرید قطعات یدکی خودرو زیادتر شده و شرکت های زیادی شروع به واردات لوازم و قطعات یدکی خودرو کرده اند که باید توجه کنید بهترین و باسابقه ترین شرکت را در این زمینه پیدا کنید زیرا ممکن است قطعات تقلبی و ساخت کشورهای دیگر که به اسم کشور چین وارد می شوند، به خودروی شما آسیب بزنند.

شاید تصور کنید که وارد کننده های لوازم یدکی خودرو از چین، فقط قطعاتی را وارد می کنند که مناسب خودروی چینی باشد، اما باید بدانید که این باور به طور کلی اشتباه است. زیرا در بازار قطعات یدکی چین شما می توانید انواع و اقسام برندهای خودروهای مختلف را پیدا کنید و محصولاتی را خریداری کنید که برای مدل های مختلف خودرو در دنیا، مناسب باشد.

برای مثال خیلی از قطعات خودروهای آلمانی، آمریکایی و … نیز توسط تولیدکنندگان کشور چین، تولید و عرضه می شوند. نکته مثبتی که در رابطه با واردات لوازم یدکی خودرو از چین وجود دارد این است که محدودیت بار وجود ندارد و شما می توانید قطعات و لوازم یدکی خودروی سنگین هم از کشور چین تهیه کنید.

البته لازم به ذکر است که واردات این نوع از لوازم یدکی خودروهای سنگین و تنوع بالای آن ها، تخمین تعرفه گمرک را اندکی سخت تر خواهد کرد.

واردات لوازم یدکی انواع خودرو خارجی

واردات لوازم یدکی انواع خودرو خارجی

لیست قطعات خودرویی وارداتی از چین

همانطور که گفته شد، یکی از کشورهایی که ما به طور تخصصی با آن برای واردات لوازم یدکی همکاری داریم، کشور چین است که گزینه خوبی برای واردات انواع قطعات و لوازم یدکی خودروهای مختلف است؛ زیرا محدودیتی در انتخاب و واردات کالا ندارد و می توانید تمام محصولات مورد نیاز خودروی خود را از وارد کنندگان لوازم یدکی خریداری نمایید.

در ادامه لیستی از انواع قطعات یدکی خودروهای مختلف را آورده ایم که مهم ترین آن ها عبارت اند از:

  • گیربکس اتوماتیک
  • موتور کامل یا نیم موتور بالا و پایین
  • قطعات مکانیکی داخل موتور مثل شاتون، میل لنگ، یاتاقان‌ها
  • گیربکس اتومبیل
  • واتر پمپ
  • موتور فن
  • ترموستات
  • اویل پمپ
  • تسمه تایم
  • تسمه کولر
  • تسمه هیدرولیک
  • استپر موتور stepper
  • درجه باک
  • پمپ بنزین
  • سنسور اکسیژن
  • سنسور abs
  • سنسور دور موتور
  • پمپ هیدرولیک
  • منیفولد
  • کاتالیزور
  • پمپ شیشه شور
  • ECU

این لیست از لوازم یدکی های مختلف خودرو نشان می دهد که شما می توانید تمامی محصولات موردنیاز خود را از شرکت وارد کننده لوازم یدکی خودرو فقیهی کار با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت واردنمایید.

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

شرکت پرتوتجارت با سالها سابقه و همکاری با کارشناسان کاردان در زمینه تجارت و بازرگانی، صادرات و واردات، می تواند راهنمای شما در تمامی امور بازرگانی باشد. از خدمات این شرکت تجاری می توان به مشاوره بازرگانی، ثبت سفارش، انجام حواله های بانکی، خرید کالا، انجام تشریفات اداری گمرک و پیگیری اسناد، حمل و نقل کالا و … اشاره کرد. پیشنهاد ما درحوزه بازرگانی این می باشد که امور بازرگانی خود را به ترخیص کاران و کارشناسان در این زمینه بسپارید. تا از تجارتی امن و قانونی در اسرع وقت بهره مند شوید.

شما عزیزان می توانید برای هرگونه پرسش و پاسخ در خصوص واردات وترخیص کالا از ترکیه  به صورت رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

واردات لوازم یدکی انواع خودرو خارجی
واردات لوازم یدکی انواع خودرو خارجی
واردات لوازم یدکی انواع خودرو خارجی

ذکر منبع: faghihicar.com

محمد رجبی

محمد رجبی

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

21 پاسخ

  1. I don’t even know how I ended up right here, however I believed this publish was once great. I don’t realize who you’re but certainly you are going to a well-known blogger when you aren’t already 😉 Cheers!

  2. An interesting discussion is price comment. I think that you must write more on this subject, it might not be a taboo subject but usually people are not enough to talk on such topics. To the next. Cheers

  3. I precisely desired to appreciate you all over again. I’m not certain what I might have accomplished without these ways discussed by you on such problem. It has been a real scary issue in my opinion, nevertheless spending time with the expert mode you processed the issue made me to weep for contentment. Now i am thankful for the work and hope that you know what an amazing job you’re putting in teaching most people thru your webblog. Probably you’ve never encountered all of us.

  4. What i don’t realize is in reality how you’re not really a lot more neatly-appreciated than you might be now. You’re very intelligent. You realize thus significantly in relation to this topic, made me in my opinion imagine it from a lot of various angles. Its like men and women are not involved except it is one thing to accomplish with Girl gaga! Your individual stuffs great. At all times maintain it up!

  5. I’ve been exploring for a little bit for any high-quality articles or blog posts on this sort of area . Exploring in Yahoo I at last stumbled upon this web site. Reading this information So i am happy to convey that I have a very good uncanny feeling I discovered just what I needed. I most certainly will make certain to do not forget this site and give it a glance regularly.

  6. Great – I should certainly pronounce, impressed with your website. I had no trouble navigating through all tabs as well as related info ended up being truly easy to do to access. I recently found what I hoped for before you know it in the least. Quite unusual. Is likely to appreciate it for those who add forums or anything, site theme . a tones way for your customer to communicate. Nice task..

  7. You actually make it seem so easy with your presentation but I find this topic to be actually something which I think I would never understand. It seems too complicated and very broad for me. I’m looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!

  8. Excellent read, I just passed this onto a friend who was doing a little research on that. And he just bought me lunch because I found it for him smile So let me rephrase that: Thanks for lunch! “A human being has a natural desire to have more of a good thing than he needs.” by Mark Twain.

  9. hey there and thank you to your information – I have certainly picked up anything new from proper here. I did on the other hand expertise a few technical points using this website, as I skilled to reload the site many times prior to I may just get it to load correctly. I were pondering in case your hosting is OK? Not that I’m complaining, however slow loading instances occasions will very frequently affect your placement in google and could injury your high quality score if advertising and ***********|advertising|advertising|advertising and *********** with Adwords. Well I am including this RSS to my e-mail and could look out for a lot extra of your respective fascinating content. Ensure that you replace this once more very soon..

  10. Great – I should definitely pronounce, impressed with your web site. I had no trouble navigating through all the tabs as well as related info ended up being truly easy to do to access. I recently found what I hoped for before you know it in the least. Reasonably unusual. Is likely to appreciate it for those who add forums or something, site theme . a tones way for your customer to communicate. Excellent task..

  11. certainly like your web site however you have to test the spelling on several of your posts. Several of them are rife with spelling issues and I in finding it very bothersome to tell the reality however I will definitely come back again.

  12. While you plan to go for a therapeutic massage therapy then attempt to have an open thoughts and suppose abput the nice things
    that may come your manner with a very good massage session. Then gie your
    self a good lengthy massage, permitting tthe oil
    to penentrate yyour skin. With a bit of inverntiveness
    and tthe best materials an excellent Aromatherapists should be capable to instigate this healing course of proper throughout
    the shopper’s personal home. Typically, it’s always a good suggestion to revieww stipulations
    prioor to making use of to any aczdemic course. The better of the very best compaies in dday spas and
    luxury salons embody premiere bundle treatments that everybody wants to take pleasure in of their day spaa journey.
    True there are a wide range of baths from mud to seaweed and flotation tanks and steam
    cabinets with aromas but I feel there is one thing
    lacking in such remedies. Spa treatments have
    focused on massage and manipulation. 3. The temperament
    within the spa heart have to be unwinding and calming.

    Take a look at my blog post :: https://getluckywithliz.com/regions/Discreet-apartments-in-Tel-Aviv.php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *