واردات و ترخیص تایر از گمرک

صفحه اصلی » خدمات ما » واردات و ترخیص تایر از گمرک

تایر از کالاهای پرمصرف در صنایع مختلف می باشد.

ترخیص تایر از گمرک این کالای پر مصرف مواد اولیه و روند تولید بسیار خاصی دارد در کشور ما نیز لوازم  و مواد اولیه برای تولید این کالا بسیار کم می باشد و به همین دلیل در کشور ما به واردات این کالای بسیار پر مصرف می پردازند به همین دلایلی که گفته شد واردات این کالا بیشتر از تولید آن در کشور می باشد. این کالا بیشتر به عنوان یک محصول وارداتی در کشور وجود دارد.

ترخیص تایر از گمرک
ترخیص تایر از گمرک
ترخیص تایر از گمرک

تایر در چه صنایعی مورد استفاده قرار می گیرد؟

بیشتر صنایعی که از تایر برای تولیدات خود استفاده می کنند صنایع ماشین آلات صنعتی، صنعت خودرو سازی، انواع وسایل نقلیه هوایی و حتی دریایی و …. از این کالا به عنوان مواد اولیه برای تولیدات خود استفاده می کنند.

تولید و فروش این کالا همیشه مشتریان مخصوص خود را دارد و به همین دلیل می توان به عنوان تجارتی پر سود به آن نگاه کرد. اما با توجه به کمتر بودن امکانات تولید و همچنین به دلیل نداشتن دانش فرمولاسیون تولید مواد اولیه ساخت و تولید این کالا، واردات و ترخیص تایر در کشور ما تجارتی پرسود شناخته می شد و دارای دردسر کمتری برای تجارو فروشندگان است.

ترخیص تایر از گمرک
ترخیص تایر از گمرک

تجارت و بازرگانی تایر

واردات تایر به عنوان یک تجارت پرسود در کشور ما شناخته می شود و بیشتر واردات تایر از چین، ترکیه، امارات، هند، کره و واردات تایر از دبی و برخی دیگر از کشورهای اروپایی انجام می شود این کالا با بالاترین سود در بازارهای کشور به فروش می رسد.

یکی از ملاک ها بارزی که تایر های وارداتی بهتر در کشور به فروش می رسد مرغوبیت آنها می باشد این مهم در کنار تنوع محصولات وارداتی از مهمترین عواملی است که مورد تایید مشتریان بوده و به همین دلیل سالیان سال است که مورد استفاده است و فروش سود خوبی به تجار و فروشندگان این کالاها تعلق می گیرد.

ترخیص تایر از گمرک
ترخیص تایر از گمرک

با توجه به مواردی که گفته شد واردات تایر برای تاجران ترخیص این کالا دارای سود خوبی است زیرا نیازی به تبلیغ و بازاریابی خاصی نداشت و به راحتی در بازار به فروش می رسد به همین دلیل وارداتتایر به عنوان تجارتی ایده آل در بین تجار شناخته شده و پرسود می باشد.

ترخیص تایر از گمرک
ترخیص تایر از گمرک

شرایط و مجوزات مورد نیاز برای واردات تایر به کشور

  1. واردات و ترخیص تایر از گمرکات کشور دارای شرایط و ضوابط خاصی نیست و براساس قوانینی که در بخشنامه های داخلی و بین المللی منتشر می شود باید به اخذ مجوزات پرداخت.
  2. لازم به ذکر است که قوانین و بخشنامه ها در کشور ما به دلیل شرایط تحریمی مدام در حال تغییر می باشد و شما عزیزان برای ترخیص سریع و بدون دردسر از ترخیص کاران زبده و ماهر شرکت ما در این خصوص کمک بگیرید.
  3. اما باید بدانید که به طور کلی تجارت و بازرگانی تایرکار پیچیده ای نبوده و با تمهیداتی که دولت برای واردات تایر قرار داده به راحتی می توانید به تجارت و بازرگانی این کالا اقدام نمایید.
  4. اما برای ترخیص تایر از گمرک بهتر است که از فرد متخصص و کاربلد کمک بگیرید تا کالای شما در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه از گمرک ترخیص شود.

مدارک مورد نیاز برای ترخیص تایر از گمرک

همانطور که می دانید مدارک مورد نیاز برای ترخیص کالا از تمامی گمرکات یکسان است شما عزیزان برای ترخیص کالای سریع به یک ترخیص کار گمرک زبده و ماهر نیاز خواهید داشت. اولین و مهمترین مورد در ترخیص کالا داشتن کارت بازرگانی برای صاحب کالا و یا حق العمل کار می باشد.

بعد از بررسی این مورد باید مدارک مورد نیاز انجام تشریفات گمرکی را جمع آوری کرده و به تنظیم اظهار نامه بپردازیم از جمله مدارک که برای تنظیم اظهار نامه مورد نیاز است:

  • قبض انبار
  • پیش فاکتور
  • احذ مجوزات
  • بارنامه
  • بیمه نامه
  • گواهی بازرسی
  • اینویس
  • فیش های پرداختی عوارض و مالیات
  • فیش پرداختی تعرفه ها
  • و …..

لازم به ذکر است که شما عزیزان برای واردات کالا باید به قوانین و بخشنامه های گمرکی آشنا باشید. همچنین شما می توانید با داشتن فردی آشنا به قوانین و مقررات برای ترخیص تایر اقدام نمایید.

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

شرکت پرتوتجارت با سالها سابقه و همکاری با کارشناسان کاردان در زمینه تجارت و بازرگانی، صادرات و واردات، می تواند راهنمای شما در تمامی امور بازرگانی باشد. از خدمات این شرکت تجاری می توان به مشاوره بازرگانی، ثبت سفارش، انجام حواله های بانکی، خرید کالا، انجام تشریفات اداری گمرک و پیگیری اسناد، حمل و نقل کالا و … اشاره کرد. پیشنهاد ما درحوزه بازرگانی این می باشد که امور بازرگانی خود را به ترخیص کاران و کارشناسان در این زمینه بسپارید. تا از تجارتی امن و قانونی در اسرع وقت بهره مند شوید.

شما عزیزان می توانید برای هرگونه پرسش و پاسخ در خصوص ترخیص تایر از گمرک  به صورت رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ترخیص تایر از گمرک
ترخیص تایر از گمرک

محمد رجبی

محمد رجبی

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

21 پاسخ

  1. I’m extremely impressed with your writing skills as well as with the layout on your weblog. Is this a paid theme or did you customize it yourself? Anyway keep up the excellent quality writing, it’s rare to see a nice blog like this one nowadays..

  2. Nice post. I learn something more challenging on different blogs everyday. It will always be stimulating to read content from other writers and practice a little something from their store. I’d prefer to use some with the content on my blog whether you don’t mind. Natually I’ll give you a link on your web blog. Thanks for sharing.

  3. Hmm is anyone else encountering problems with the images on this blog loading? I’m trying to find out if its a problem on my end or if it’s the blog. Any responses would be greatly appreciated.

  4. You can certainly see your enthusiasm within the work you write. The sector hopes for even more passionate writers such as you who are not afraid to mention how they believe. At all times follow your heart.

  5. Attractive section of content. I just stumbled upon your blog and in accession capital to assert that I get in fact enjoyed account your blog posts. Anyway I’ll be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently rapidly.

  6. I was very pleased to find this web-site.I wanted to thanks for your time for this wonderful read!! I definitely enjoying every little bit of it and I have you bookmarked to check out new stuff you blog post.

  7. Hey there would you mind sharing which blog platform you’re using? I’m planning to start my own blog in the near future but I’m having a hard time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs and I’m looking for something unique. P.S My apologies for being off-topic but I had to ask!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *