واردات انواع لوازم ورزشی وباشگاهی

صفحه اصلی » خدمات ما » واردات انواع لوازم ورزشی وباشگاهی

واردات انواع لوازم ورزشی وباشگاهی: شاید خیلی از شما دوستان عزیز این موضوع را نمی دانید که این روزها سهم بسیار زیادی از فروش کالاهای ورزشی که در فروشگاه های مختلف مشاهده می کنید مربوط به کالاهای ورزشی وارداتی می باشند که سالانه بیش از 500 میلیون دلار برای واردات لوازم ورزشی برای آن ها خرج می شود.

ما امروز می خواهیم در این مقاله کمی بیشتر درباره وارد کردن این کالا، تعرفه گمرکی آن ها و مراحلی که برای وارد کردن لوازم ورزشی به کشور باید پشت سر بگذارید صحبت کرده و اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

پیشنهاد می کنیم که تا انتهای مقاله امروز با ما همراه باشید.

واردات انواع لوازم ورزشی وباشگاهی
واردات انواع لوازم ورزشی وباشگاهی

راهنمای واردات لوازم ورزشی

خب، باید بگوییم که وارد کردن این کالاها به کشور نیز همچون سایر کالاهایی که وارد می شوند سهم عمده ای از پوشاک اقشار مختلف جامعه را فراهم می کنند.

از آنجایی که برندهای زیادی هموچون نایک و آداریداس و … در زمینه تولید محصولات ورزشی سال های زیادی است فعالیت دارند به همین خاطر هم این روزها واردات لوازم ورزشی پیشرفت چشمگیری کرده و هر روز در حال افزایش نیز می باشد.

همانطور که در بخش مقدمه هم اشاره کردیم سهم واردات کالا از دبی آن هم واردات لوازم ورزشی سالانه به 500 میلیون دلار می رسد.

برای وارد کردن این کالا نیاز است که شما دوستان عزیزی در ایتدا قیمت کالا و محاسبات گمرکی را به درستی مورد ارزیابی و بررسی قرار دهید تا در تجارتی که می خواهید به آن بپردازید موفق باشید.

شرکت فقیهی تریدینگ با سال ها تجربه در زمینه واردات، صادرات و ترخیص کالا از گمرک در صنایع مختلف آمادگی هر گونه راهنمایی و مشاوره را از صفر تا صد تجارت شما را دارد.

راهنمای واردات لوازم ورزشی

واردات انواع لوازم ورزشی وباشگاهی
واردات انواع لوازم ورزشی وباشگاهی

واردات انواع لوازم ورزشی

شما دوستان عزیزی که می خواهید به واردات لوازم ورزشی بپردازد بد نیست بدانید که در این تجارت می توانید چه کالاهای ورزشی را وارد کشور کنید.

از جمله لوازم ورزشی که اجازه وارد کردن آن ها را به کشور دارید عبارتند از:

  • لوازم ورزشی هوازی
  • انواع توپ ها
  • انواع تردمیل
  • انواع لوازم ورزشی باشگاه ها بدنسازی
  • لوازم ورزشی فضای باز در پارک ها
  • انواع راکت پینگ پنگ و بدمینتون
  • لوازم ورزشی گلف
  • لوازم اسکی و اسکیت
  • لوازم مرتبط با ورزش شنا(مایو، عینک، تیوپ و…)
  • تنیس
  • انواع مکمل های ورزشی و بدنسازی
  • لوازم جانبی وسایل ورزشی
  • میز بیلیارد
  • فوتبال دستی
  • اسکیت روی یخ

واردات انواع لوازم ورزشی وباشگاهی

واردات انواع لوازم ورزشی وباشگاهی
واردات انواع لوازم ورزشی وباشگاهی

واردات انواع لوازم ورزشی وباشگاهی

تعرفه واردات لوازم ورزشی

کالاهای ورزشی هم مانند تمام کالاهای وارداتی دارای کد تعرفه گمرکی می باشند که در زمان وارد کردن آن ها باید از این کدها اطلاعات دقیقی داشته باشید.

کد تعرفه مشخص شه برای برخی از کالاهای ورزشی وارداتی به شرح زیر می باشد.

  1. تعرفه گمرکی اسکیت روی یخ: 95067000
  2. تعرفه  انواع توپ فوتبال، بسکتبال، هندبال، والیبال: 95066210
  3.  توپ گلف: 95063210
  4.  میز بیلیارد: 95042010
  5.  ادوات باز بولینگ: 95049020
  6.  میز اسنوکر: 95049010
  7. تعرفه گمرکی اسکی: 95061100
  8.  راکت تنیس: 95065100

 بد نیست بدانید که آمار واردات کالاهای ورزشی به صورت کلی 16 درصد کل تجارت جهان را در برگرفته است. جالبتر اینکه در سال 2019 میلادی واردات این کالاها بیشتر توسط کشورهایی همچون: آمریکا، آلمان، فرانسه، ژاپن و انگلیس صورت گرفته است.
این مهم را به خاطر داشته باشید که برای وارد کردن کالاهای ورزشی به ایران نیاز دارید تا تشریفات گمرکی را یک به یک و با دقت پشت سر بگذارید و به قوانین و مقرارات ایت تجارت تسلط کافی داشته باشید تا وارد کردن کالاهای ورزشی و ترخیص آن ها از گمرک برایتان به راحترین شکل ممکن انجام شود.

تعرفه واردات لوازم ورزشی

واردات انواع لوازم ورزشی وباشگاهی
واردات انواع لوازم ورزشی وباشگاهی

مراحل واردات لوازم ورزشی

تا به اینجای کار دانستید که واردات لوازم ورزشی به صورت انجام می شود، کدام کالاهای ورزشی را می توان وارد کرد و با کد تعرفه گمرکی برخی از این کالاهای وارداتی ورزشی آشنا شدید.

حال در ادامه می خواهیم مراحل مربوط به واردات این کالاها را برایتان شرح دهیم تا بتوانید به راحتی کالاهای ورزشی که مد نظرتان می باشد را ب کشور وارد کنید و از آن ها سود مناسبی را بدست آورید.

مراحل واردات کالاهای ورزشی عبارتند از:

  •  مدارک و مجوزهایی از قبیل لیست عدلبندی، پروفرما، ترخیصیه، بار نامه و… برای تنظیم اظهارنامه باید در سامانه epl به صورت آنلاین ثبت شود.
  •  تایید و بررسی مجوزات توسط کارشناسان و بازرسان گمرکی و دریافت شماره کوتاژ.
  •  گذر از سه مسیر سبز، زرد و قرمز براساس تأیید مجوز ها و اطلاعات وارد شده و مطابقت آن با کالای وارداتی و تأیید بازرسان گمرک.
  •  در مرحله آخر با پرداخت هزینه های گمرکی، مسیر سبز می شود و مجوز جهت ترخیص کالا صادر می شود.

مراحل واردات لوازم ورزشی

در نهایت اینکه

ما سعی کرده ایم تا در این مقاله به اختصار برایتان شرح دهیم که واردات لوازم ورزشی به چه صورت انجام می شود، شما تجار و بازرگانان عزیز می توانید کدام کالاهای ورزشی را وارد کنید و اینکه کد تعرفه گمرکی مربوط به این کالاها چه می باشد.

در ضمن به اختصار کمی هم درباره مراحل مربوط به وارد کردن این کالاها برایتان صحبت کردیم.

به عنوان حُسن ختام یادآوری می کنیم که برای واردات و صادارت کالا و همچنین ترخیص کالا از کشورهای مختلف احتیاج به دانش و تجربه کافی می باشد.

شرکت های بازرگانی معتبر که در این زمینه فعالیت دارند به شما کمک زیادی خواهند کرد تا بتوانید فرایند تجارت خود را با سرعت و موفقیت به انجام برسانید.

واردات انواع لوازم ورزشی وباشگاهی
واردات انواع لوازم ورزشی وباشگاهی
واردات انواع لوازم ورزشی وباشگاهی

سوالات مربوط به واردات لوازم ورزشی

1آیا واردات لوازم ورزشی دارای سود زیادی برای بازرگانان می باشد؟

خب، در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که برای اینکه بدانید از تجارتی که انجام داده اید به سود زیادی دست پیدا کرده اید یا نه می بایست محاسبات گمرکی را انجام دهید. برای این منظور قیمت تجهیزات ورزشی را از فروشنده خارجی از طریق ایمیل استعلام نموده و پس از محاسبات گمرکی، قیمت تمام شده را محاسبه نمایید.

2واردات کالا بدون کارت بازرگانی چگونه انجام می‌شود؟

3مزایای واردات اجناس بدون کارت بازرگانی چیست؟

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

شرکت پرتوتجارت با سالها سابقه و همکاری با کارشناسان کاردان در زمینه تجارت و بازرگانی، صادرات و واردات، می تواند راهنمای شما در تمامی امور بازرگانی باشد. از خدمات این شرکت تجاری می توان به مشاوره بازرگانی، ثبت سفارش، انجام حواله های بانکی، خرید کالا، انجام تشریفات اداری گمرک و پیگیری اسناد، حمل و نقل کالا و … اشاره کرد. پیشنهاد ما درحوزه بازرگانی این می باشد که امور بازرگانی خود را به ترخیص کاران و کارشناسان در این زمینه بسپارید. تا از تجارتی امن و قانونی در اسرع وقت بهره مند شوید.

شما عزیزان می توانید برای هرگونه پرسش و پاسخ در خصوص واردات وترخیص کالا  به صورت رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

واردات انواع لوازم ورزشی وباشگاهی
واردات انواع لوازم ورزشی وباشگاهی

ذکر منبع: faghihitrading.com

محمد رجبی

محمد رجبی

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

18 پاسخ

  1. I discovered your blog site on google and check a few of your early posts. Continue to keep up the very good operate. I just additional up your RSS feed to my MSN News Reader. Seeking forward to reading more from you later on!…

  2. You really make it seem really easy together with your presentation but I find this matter to be really something that I believe I might by no means understand. It kind of feels too complex and extremely wide for me. I’m looking forward on your subsequent post, I will try to get the grasp of it!

  3. certainly like your web site but you have to check the spelling on several of your posts. Several of them are rife with spelling problems and I find it very bothersome to tell the truth nevertheless I will definitely come back again.

  4. Thanks for another informative website. The place else may I get that kind of info written in such a perfect means? I’ve a mission that I am simply now operating on, and I’ve been on the glance out for such information.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *