ترخیص ماشین آلات راهسازی و معدنی از گمرک

صفحه اصلی » خدمات ما » ترخیص ماشین آلات راهسازی و معدنی از گمرک
ترخیص ماشین آلات راهسازی و معدنی از گمرک
ترخیص ماشین آلات راهسازی و معدنی از گمرک
ترخیص ماشین آلات راهسازی و معدنی از گمرک

ترخیص ماشین آلات راهسازی و معدنی از گمرک به منظور تامین ماشین الات مورد نیاز صنایع مختلف در کشور است. این ماشین آلات از محصولات پرکاربرد در صنعت راهسازی، معادن و عمران جاده ای هستند. تولید این محصولات در کشور به دلیل تحریم های مختلف تاکنون صورت نگرفته است اما واردات و در نتیجه ترخیص ماشین آلات راهسازی از گمرک یک تجارت پر سود برای صادرکنندگان این محصول است

. مجموعه بازرگانی پرتوتجارت دارای کادری از بهترین متخصصین و ترخیص کار ماشین آلات راهسازی از گمرک است که می تواند کمک شایانی به بازرگانان علاقمند به واردات این محصول کند.

اهمیت واردات و ترخیص ماشین آلات راهسازی از گمرک

ترخیص ماشین آلات راهسازی و معدنی از گمرک
ترخیص ماشین آلات راهسازی و معدنی از گمرک
ترخیص ماشین آلات راهسازی و معدنی از گمرک

اخیرا با توجه به آیین نامه های ارائه شده از سوی گمرک کشور، واردات و ترخیص ماشین آلات راهسازی در گمرک به دو شکل قابل انجام است. تاجران و سرمایه داران می توانند از طریق واردات ماشین آلات درجه یک و ماشین آلات اسقاطی نیاز داخل کشور را برطرف کنند.

در حقیقت واردات این ماشین آلات و ترخیص کالا به کشور دارای اهمیت ویژه ای است، زیرا کمبود امکانات تولیدی و تحریم هایی که در سال های اخیر به کشور تحمیل شده امکان ساخت و تولید این ماشین آلات را در داخل کشور از صنایع تولیدی این دستگاه ها گرفته است.

ایران یک کشور درحال توسعه است که برای ساخت و تولید در صنعت راهسازی، به شدت به این ماشین الات سنگین نیازمند است. برای رفع نیاز کشور، دولت امتیازات مختلفی به تجار داخلی داده تا با واردات این ماشین الات هم موجب پیشبرد اقدامات داخلی در زمینه توسعه کشور شود و هم سود سرشاری نصیب بازرگانان داخلی شود. از این رو واردات ماشین آلات راهسازی یک تجارت پر سود و لازم است.

بیشترین واردات این ماشین الات راهسازی از کشورهای تولید کننده ای چون چین، ژاپن، کره جنوبی و کشورهای اروپایی صورت می گیرد.

گام اول برای هر تاجر یا سرمایه داری که قصد دارد از طریق خرید و فروش این ماشین الات به سود بالایی برسد، شناخت بازارهای هدف و بازارهای  جهانی تولید این محصولات با کیفیت بالا است. برندهای کوماتسو، ولوو، هیتاچی، ترکس و … از جمله برندهای محبوب جهانی تولید کننده این ماشین آلات هستند.

ترخیص ماشین آلات راهسازی و معدنی از گمرک
ترخیص ماشین آلات راهسازی و معدنی از گمرک

ترخیص انواع ماشین آلات راه و ساختمان از گمرک

  • واردات مدل های مختلف ماشین آلات صنعتی
  • واردات مدل های مختلف ماشین آلات راهسازی
  • واردات مدل های مختلف ماشین آلات حفاری
  • واردات دامپتراک با ظرفیت حمل حداقل ۳۵ تن
  • واردات بالابر تلسکوپی
  • واردات آسفالت بر دستی
  • واردات اتومیکسر
  • واردات بتونیر و بتن ماشین
  • واردات بچینگ
  • واردات برف روب
  • واردات مدل های مختلف بلدوزر
  • واردات مدل های مختلف بیل مکانیکی
  • واردات تراک میکسر
  • واردات مدل های مختلف تراکتورهای چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی
  • واردات گاردریل کوب
  • واردات مدل های مختلف گریدر
ترخیص ماشین آلات راهسازی و معدنی از گمرک
ترخیص ماشین آلات راهسازی و معدنی از گمرک

دریافت مشاوره ترخیص ماشین آلات راهسازی و معدنی از گمرک

اگر قصد سرمایگذاری و واردات عمده این ماشین الات را دارید. بهتر است ابتدا از آیین نامه ها و بخش نامه های قوانین و شرایط واردات این ماشین آلات را بدانید و به طور کلی با مراحل و شرایط تجارت آن ها به خوبی اشنایی داشته باشید.

ممکن است فرصت مطالعه و درگیر شدن با این مسائل را نداشته باشید در این صورت پیشنهاد ما به شما استفاده از یک مشاور یا متخصص با سابقه در این زمینه است.

یک مشاور ماهر از یک مجموعه تجاری با سابقه می تواند با اشراف کامل به دانش و تجربه بالای خود در این زمینه راهنمای تجارت شما باشد.

شما می توانید علاوه بر دریافت مشاوره از یک حوزه بازرگانی معتبر در امر ترخیص انواع ماشین آلات راهسازی و معدنی از گمرک کارگشای شما باشد.

یک ترخیص کار ماشین آلات راهسازی و معدنی از گمرک به خوبی با مجوزها و تعرفه های مختلف گمرکی اشنایی دارد و می تواند از طریق ترخیص تخصصی ماشین آلات راه سازی به تجارت شما جانی تاره بدهد. او به عنوان موکل قانونی شما و بدون دخالت شما تمام مراحل واردات و ترخیص انواع ماشین آلات راهسازی را به صورت قانونی به اتمام می رساند.

اگر از واردکنندگان فعال در این زمنیه هستید می‌دانید که روند ترخیص کالا در بازه زمانی خاصی صورت می گیرد به عبارتی شما فقط تا سه ماه فرصت ترخیص کالای خود را دارید و پس از اتمام این بازه زمانی جریمه های نقدی برای شما ارسال می شود که در میزان سود نهایی شما می توانند تاثیر منفی ویژه ای بگذارند.

شرکت بازرگانی پرتوتجارت در زمینه های مختلفی از قبیل واردات و ترخیص ماشین آلات راهسازی و ترخیص ابزارآلات از گمرک و بسیاری از موارد دیگرخدمات متنوعی  را به تجار و واردکنندگان عمده ارائه می دهد. می توانید از طریق مراجعه به وب سایت یا تماس با مشاورین شرکت از خدمات مختلف این مجموعه از قبیل ترخیص تخصصی ماشین آلات راه سازی و مشاوره به طور کامل مطلع شوید.

ترخیص ماشین آلات راهسازی و معدنی از گمرک
ترخیص ماشین آلات راهسازی و معدنی از گمرک

تعرفه های گمرکی مربوط به ترخیص ماشین آلات سنگین

  1. تعرفه گمرکی مربوط به ترخیص ماشین آلات حفاری 84303120 است
  2. تعرفه گمرکی مربوط به ترخیص بیل مکانیکی با قدرت بیشتر از 220 اسب بخار 84295229 است
  3. تعرفه گمرکی مربوط به ترخیص بلدوزر با قدرت بیشتر از 330 اسب بخار 84291129 است
  4. تعرفه گمرکی مربوط به ترخیص لودر با قدرت بیشتر از 370 اسب بخار 84295129 است
  5. تعرفه گمرکی مربوط به  ترخیص گریدر و تسطیح کننده نو 84292011 است
  6. تعرفه گمرکی مربوط به ترخیص غلتک راه سازی با قدرت 150 اسب بخار و کمترنو 84294011 است
  7. تعرفه گمرکی مربوط ترخیص بیل مکانیکی به قدرت 200 اسب بخار و کمتر نو 84295211 است
  8. تعرفه گمرکی مربوط به ترخیص دامپتراک با ظرفیت حمل بالاتر از 35 تن 87041090 است

بازرگانی صباغی زاده با سال ها تجربه در زمینه ترخیص کالا در بندرعباس با مناسب ترین هزینه توانسته است رضایت تجارعزیز را به خودش جلب کند چرا که هدف این مجموعه ترخیص سریع کالا با توجه به قوانین و در نظر گرفتن بهترین راه برای صرف کمترین هزینه است.

ترخیص ماشین آلات معدنی از گمرک

برای ورود و ترخیص ماشین آلات معدنی درگمرک که کمتر از 10 سال از ساخت آنها گذشته باشد با رعایت قوانین و مقررات مربوط  به ورود ماشین الات، مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت لازم است.

شما می توانید امور مربوط به ترخیص و واردات ماشین الات خریداری شده خود را به ترخیص کار ماشین آلات معدنی از گمرک واگذار کنید و پس از ترخیص از گمرک مدیریت پخش آن ها را به عهده بگیرد.

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

شرکت پرتوتجارت با سالها سابقه و همکاری با کارشناسان کاردان در زمینه تجارت و بازرگانی، صادرات و واردات، می تواند راهنمای شما در تمامی امور بازرگانی باشد. از خدمات این شرکت تجاری می توان به مشاوره بازرگانی، ثبت سفارش، انجام حواله های بانکی، خرید کالا، انجام تشریفات اداری گمرک و پیگیری اسناد، حمل و نقل کالا و … اشاره کرد. پیشنهاد ما درحوزه بازرگانی این می باشد که امور بازرگانی خود را به ترخیص کاران و کارشناسان در این زمینه بسپارید. تا از تجارتی امن و قانونی در اسرع وقت بهره مند شوید.

شما عزیزان می توانید برای هرگونه پرسش و پاسخ در خصوص ترخیص ماشین آلات راهسازی و معدنی از گمرک  به صورت رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ترخیص ماشین آلات راهسازی و معدنی
ترخیص ماشین آلات راهسازی و معدنی

محمد رجبی

محمد رجبی

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

19 پاسخ

  1. Have you ever considered publishing an e-book or guest authoring on other sites? I have a blog based on the same information you discuss and would really like to have you share some stories/information. I know my visitors would enjoy your work. If you’re even remotely interested, feel free to shoot me an e mail.

  2. Nice post. I was checking continuously this blog and I’m impressed! Very helpful information particularly the last part 🙂 I care for such information much. I was seeking this particular information for a long time. Thank you and good luck.

  3. I have been surfing online more than 3 hours today, yet I never found any interesting article like yours. It’s pretty worth enough for me. In my opinion, if all webmasters and bloggers made good content as you did, the internet will be a lot more useful than ever before.

  4. You could definitely see your expertise in the paintings you write. The world hopes for more passionate writers like you who are not afraid to mention how they believe. Always go after your heart. “The point of quotations is that one can use another’s words to be insulting.” by Amanda Cross.

  5. hey there and thank you for your information – I have definitely picked up something new from right here. I did however expertise some technical issues using this site, as I experienced to reload the site many times previous to I could get it to load correctly. I had been wondering if your hosting is OK? Not that I’m complaining, but sluggish loading instances times will very frequently affect your placement in google and could damage your high quality score if ads and marketing with Adwords. Well I am adding this RSS to my e-mail and can look out for a lot more of your respective exciting content. Ensure that you update this again soon..

  6. Howdy just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the pictures aren’t loading correctly. I’m not sure why but I think its a linking issue. I’ve tried it in two different browsers and both show the same outcome.

  7. Wow, superb blog layout! How long have you been blogging for? you make blogging look easy. The overall look of your site is magnificent, as well as the content!

  8. Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wished to say that I have truly enjoyed surfing around your blog posts. After all I will be subscribing to your rss feed and I hope you write again very soon!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *