واردات ماشین آلات کشاورزی

صفحه اصلی » خدمات ما » واردات ماشین آلات کشاورزی

واردات ماشین آلات کشاورزی با توجه به افزایش جمعیت انسان در نقاط مختلف جهان صنعت کشاورزی جهت تامین نیاز غذایی بشر به سمت مکانیزه شدن پیش می رود و به همین دلیل از ماشین آلات کشاورزی گوناگون استفاده می شود.واردات ماشین آلات کشاورزی

در زمان های گذشته بیشتر امور کشاورزی و باغبانی توسط نیروی انسانی انجام می شد که انجام این کار کمبود نیروی انسانی در فصول برداشت، کاهش کیفیت محصولات کشاورزی و ضایعات آن را در پی داشت؛ به همین دلیل کارخانجات مختلف در سراسر جهان اقدام به تولید و عرضه انواع ماشین آلات کشاورزی مانند تراکتور، تیلر، دروگر، علف زن، سمپاش و غیره کردند.

واردات ماشین آلات کشاورزی
واردات ماشین آلات کشاورزی

واردات ماشین آلات کشاورزی

هر یک از ماشین آلات کشاورزی ذکرشده دارای قابلیت ویژه است و در نقاط مختلف کشور از آنها استفاده می شود ولی با توجه به عدم تولید برخی از آنها در کشور شرکت های وارد کننده اقدام به واردات این محصولات از برندهای مختلف کرده اند.

واردات ماشین آلات کشاورزی

استفاده از ماشین آلات کشاورزی به زمان انقلاب صنعتی باز می گردد و از آن زمان از نیروی انسانی جهت انجام امور دشوار کشاورزی استفاده نمی شود که این کار سبب شده کیفیت و کمیت محصولات کشاورزی نیز بهبود یابد.

انواع مختلف آنها جهت امور کاشت، داشت و برداشت مورد استفاده قرار می گیرد و در سطح جهانی متقاضیان زیادی جهت خرید ماشین آلات کشاورزی وجود دارد؛ به گونه ای که آمار واردات و صادرات آن نزدیک به 80 میلیارد دلار در سال برآورد می شود.

از جمله بزرگترین کشورهای صادر کننده ماشین آلات کشاورزی می توان به ژاپن، آلمان و چین اشاره کرد که سالانه حجم زیادی از این محصولات از طریق واردات تامین می شود.

البته در زمینه واردات این دسته از ماشین آلات مواردی همچون کشور سازنده، کیفیت، توان موتور و غیره دارای اهمیت بالایی است و اگر محصول با توجه به این عوامل از کیفیت بالایی برخوردار نباشد واردات آنها با محدودیت مواجه می شود.

واردات ماشین آلات کشاورزی واردات ماشین آلات کشاورزی

واردات ماشین آلات کشاورزی
واردات ماشین آلات کشاورزی واردات ماشین آلات کشاورزی

واردات ماشین آلات کشاورزی دست دوم

با توجه به اهمیت استفاده از این محصولات جهت بهبود محصولات کشاورزی دولت اجازه واردات ماشین آلات کشاورزی دست دوم را صادر کرده است و شرکت های واردکننده در صورت رعایت قوانین و شرایط خاص امکان واردات ماشین آلات کشاورزی دست دوم را دارند.

از جمله مواردی که در هنگام واردات ماشین آلات کشاورزی دست دوم مورد توجه قرار می گیرد این است که از زمان تولید آن بیشتر از 5 سال نگذشته باشد؛ همچنین سال تولید، نام برند، کیفیت قطعات و غیره دارای اهمیت می باشند. شرکت های فعال در این زمینه جهت واردات محصولات باید اقدام به اخذ مجوزهای مربوطه، پرداخت تعرفه گمرکی، تهیه پیش فاکتور و غیره کنند.

برخی از انواع ماشین آلات کشاورزی دست دوم جهت واردات شامل تراکتورهای چرخ پلاستیکی، کمباین و غیره می باشند که به صورت مستقیم در فرآیند تولید محصولات کشاورزی نقش دارند.

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

شرکت پرتوتجارت با سالها سابقه و همکاری با کارشناسان کاردان در زمینه تجارت و بازرگانی، صادرات و واردات، می تواند راهنمای شما در تمامی امور بازرگانی باشد. از خدمات این شرکت تجاری می توان به مشاوره بازرگانی، ثبت سفارش، انجام حواله های بانکی، خرید کالا، انجام تشریفات اداری گمرک و پیگیری اسناد، حمل و نقل کالا و … اشاره کرد. پیشنهاد ما درحوزه بازرگانی این می باشد که امور بازرگانی خود را به ترخیص کاران و کارشناسان در این زمینه بسپارید. تا از تجارتی امن و قانونی در اسرع وقت بهره مند شوید.

شما عزیزان می توانید برای هرگونه پرسش و پاسخ در خصوص ترخیص و واردات ماشین آلات کشاورزی از گمرک  به صورت رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

واردات ماشین آلات کشاورزی
واردات ماشین آلات کشاورزی
محمد رجبی

محمد رجبی

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

16 پاسخ

  1. I am no longer sure where you are getting your information, however good topic. I needs to spend a while studying much more or understanding more. Thanks for fantastic information I was looking for this info for my mission.

  2. Hey very cool web site!! Man .. Excellent .. Amazing .. I’ll bookmark your blog and take the feeds also…I’m happy to find numerous useful information here in the post, we need develop more strategies in this regard, thanks for sharing. . . . . .

  3. Very nice article and right to the point. I don’t know if this is actually the best place to ask but do you folks have any thoughts on where to get some professional writers? Thx 🙂

  4. I’m truly enjoying the design and layout of your blog. It’s a very easy on the eyes which makes it much more enjoyable for me to come here and visit more often. Did you hire out a designer to create your theme? Superb work!

  5. What i do not understood is actually how you are not actually much more neatly-appreciated than you might be right now. You’re so intelligent. You realize therefore considerably relating to this matter, produced me in my view believe it from numerous numerous angles. Its like women and men are not fascinated except it is something to do with Girl gaga! Your personal stuffs outstanding. At all times handle it up!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *