واردات و ترخیص نخ

صفحه اصلی » خدمات ما » واردات و ترخیص نخ

واردات و ترخیص نخ یکی از اصلی ترین فعالیت های شرکت پرتوتجارت در زمینه واردات و ترخیص انواع نخ می باشد. شرکت شرکت پرتوتجارت با تیم کاملا مجرب و حرفه ای در زمینه ترخیص کالا، توانسته است نیاز بازرگانان داخلی را بصورت کامل تامین نماید.

واردات و ترخیص نخ
واردات و ترخیص نخ

ترخیص انواع نخ از کشورهای مختلف بویژه ترکیه و چین توسط این شرکت بصورت صفرتا صد انجام گرفته است. از انواع نخ های ترخیص شده توسط شرکت پرتوتجارت به موارد زیر میتوان اشاره نمود:

  • ترخیص نخ یک لا
  • ترخیص نخ ریسندگی
  • ترخیص نخ فرش
  • ترخیص نخ ابریشم
  • ترخیص نخ آکرولیک
  • ترخیص نخ دندان
  • ترخیص نخ ریسی
  • ترخیص نخ پلی استر
  • ترخیص انواع نخ های کشش پذیر
  • ترخیص دوک نخ مشکی
  • ترخیص دوک نخ نساجی

همانطور که میدانید اصلی ترین ماده در تولید پارچه نخ می باشد. نخ ها به سه دسته تقسیم می شوند:

  • نخ های طبیعی که از الیاف طبیعی ساخته می شوند.
  • نخ های مصنوعی که از الیاف مصنوعی ساخته می شوند.
  • نخ ترکیبی که ساخته شده از ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی می باشد.

الیاف های طبیعی شامل الیاف کتانی و الیاف پشمی و الیاف ابریشمی هستند. الیاف های مصنوعی نیز شامل الیاف ویسکوز، نایلون و پلی استر هستند.

*** شرکت پرتوتجارت با سابقه طولانی خود در زمینه واردات و ترخیص انواع نخ، فرایند واردات و ترخیص کالا آن را بصورت صفر تا صد انجام می دهد. جهت واردات و ترخیص نخ کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

واردات و ترخیص نخ
واردات و ترخیص نخ

با توجه به ممنوعیت واردات پوشاک به کشور و همچنین تولید داخل آن باعث شده نیاز به واردات و ترخیص ماده اولیه آن که همان نخ است روز به روز افزایش یابد.

از طرفی هم عمده واردات نخ به کشور از کشورهای چین و ترکیه انجام میگیرد و تحریم های بانکی و سخت شدن شرایط واردات باعث شده در روند تامین این کالا مشکل پیش بیاید. منتهی شرکت پرتوتجارت با دفاتر خود در ترکیه و همچنین روابط گسترده بین المللی خود توانسته است واردات و ترخیص این کالا را بدون مشکل از صفر تا صد انجام دهدو نیاز تولیدکنندگان و بازرگانان را در سخت ترین شرایط تامین نماید.

آمار واردات و ترخیص نخ:

بر اساس گزارشات شرکت پرتوتجارت کل آمار واردات نخ به کشور سالانه چیزی در حدود 32 میلیون دلار می باشد. در نمودار زیر عمده تامین کنندگان نخ کشور را آورده ایم:

واردات و ترخیص نخ
واردات و ترخیص نخ

بر همین اساس و اطلاعات دریافت شده از گمرکات کشور، چین 57 درصد و ترکیه 29 درصد نخ کشورمان را تامین می نماید.

ترخیص  و واردات نخ بیشتر و بترتیب از گمرکات زیر انجام می گردد:

  • گمرک شهید رجائی بندرعباس
  • گمرک بازرگان
  • گمرکات تهران
  • جلفا
  • گمرک اصفهان

کد تعرفه نخ: HS CODE

همانطور که می دانید همه کالاها جهت واردات و صادرات نیاز به یک کد تعرفه گمرکی دارند که سالانه توسط دولت در قالب کتاب قانون مقررات صادرات و واردات مشخص می گردد که در این کتاب کد تعرفه 8 رقمی کالاها به اضافه حقوق گمرکی واردات آنها هم مشخص شده است.

نخ هم بسته به نوع آن دارای کد تعرفه های مختلفی می باشد که در زیر به چند نمونه ان اشاره می کنیم.

کد تعرفه 55092100 : نخ يک لا، داراي 85% يا بيشترا لياف غيريکسره، از پلي استر، آماده نشده براي خرده فروشي غير از نخ دوخت

کد تعرفه 55093200: نخ چندلا يا کابله، باحدا قل 85%ا لياف غيريکسره ا لياف آکريليک يا مدآکريليک، آماده نشده براي خرده فروشي غير از نخ دوخت

کد تعرفه 55095300: ساير نخها از الياف غيريکسره پلي استر، مخلوط با پنبه، آماده نشده براي خرده فروشي غير از نخ دوخت

کد تعرفه 55095900: ساير نخها از الياف غيريکسره پلي استرمخلوط با الياف، غير مذکور در جاي ديگر، آماده نشده براي خرده فروشي غير از نخ دوخت

واردات و ترخیص نخ
واردات و ترخیص نخ

واردات نخ از ترکیه، ترخیص نخ ازترکیه:

طی سالیان اخیر روابط اقتصادی و تجاری ما با کشور ترکیه بصورت روزافزون افزایش پیدا کرده است بطوریکه بیشتر تجارت خارجی ما با این همسایه شمالی بوده است. عمده نخ هایی که توسط شرکت پرتوتجارت از کشور ترکیه واردات و ترخیص می گردد بیشتر از مرز بازرگان و رازی و جلفا بوده است و نوع نخی هم که از ترکیه واردات می شود می شود بیشتر کد تعرفه 55093200 با شرح کالایی نخ چندلا يا کابله، باحدا قل 85%ا لياف غيريکسره ا لياف آکريليک يا مدآکريليک، آماده نشده براي خرده فروشي غير از نخ دوخت می باشد.

*** نکته : جهت واردات و ترخیص نخ از کشور ترکیه با شرکت پرتوتجارت تماس حاصل فرمائید. شرکت پرتوتجارت با شعب خود در کشور ترکیه و ترخیص کاران حرفه ای و مجرب خود در گمرکات بازرگان و رازی و جلفا در زمینه واردات و ترخیص نخ حرف اول را در کشور میزند و در زمان و هزینه بیشترین صرفه جویی را برای مشتریان خود در نظر میگیرد.

هزینه واردات و ترخیص نخ:

بر اساس گزارشات دپارتمان مالی شرکت پرتوتجارت هزینه واردات و ترخیص نخ به کشور شامل هزینه های زیر میگردد.

  • هزینه خرید خود جنس و حواله به فروشنده
  • حمل تا گمرک ایران
  • ثبت سفارش و امور بانکی
  • هزینه ترخیصیه، دموراژ و انبارداری
  • حقوق و عوارض گمرکی براساس ارزش CIF
  • 9 درصد ارزش افزوده
  • 4 درصد مالیات علی الحساب
  • کارمزد کارت بازرگانی
واردات و ترخیص نخ
واردات و ترخیص نخ

** نکته مهم: جهت محاسبه و برآورد هزینه های واردات و ترخیص نخ و مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

  • شرکت پرتوتجارت یکی از اصلی ترین واردکننده های نخ و ترخیص کار نخ به کشور می باشد. کلیه فرایند های واردات و ترخیص نخ از مذاکره با فروشنده خارجی و دریافت پروفرما تا ثبت سفارش و حواله جات بانکی و عقد قراردادهای بیمه وبازرسی و همچنین هماهنگی برای حمل به کشور و ترخیص و تحویل بار نخ به مشتری توسط این شرکت انجام می گیرد.
  • با ما در تماس باشید.

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

شرکت  پرتوتجارت با تکیه بر نیروهای توانمند خود در زمینه بازرگانی و ترخیص کالا، آماده خدمت رسانی به تاجران گرامی می‌باشد. این شرکت با ارائه خدماتی نظیر: ثبت سفارش، حواله ارز، حمل و نقل کالا، کسب مجوز های مورد نیاز، ترانزیت و ترانشیپ، ترخیص کالا از کلیه گمرک ها و….

می تواند شما تاجران عزیز را در این امر سخت یاری کند. تا امور بازرگانی شما در حداقل زمان و با کمترین هزینه به انجام برسد و از بروز هرگونه مشکل و زیان برای شما جلوگیری نماید. در صورت تمایل به همکاری با شرکت پرتوتجارت در زمینه واردات و ترخیص نخ از گمرک می توانید با همکاران ما در این شرکت تماس بگیرید تا تمام مراحل تجارت شما از خرید کالا و ثبت سفارش تا تحویل کالا را برای شما انجام دهند.

واردات و ترخیص نخ
واردات و ترخیص نخ
محمد رجبی

محمد رجبی

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

23 پاسخ

  1. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point. You obviously know what youre talking about, why waste your intelligence on just posting videos to your blog when you could be giving us something enlightening to read?

  2. Nice post. I was checking constantly this blog and I’m impressed! Extremely useful information particularly the last part 🙂 I care for such info a lot. I was looking for this certain information for a long time. Thank you and good luck.

  3. That is the best weblog for anyone who needs to seek out out about this topic. You notice a lot its virtually laborious to argue with you (not that I actually would need…HaHa). You definitely put a brand new spin on a topic thats been written about for years. Nice stuff, simply nice!

  4. I believe that is one of the such a lot significant info for me. And i am glad reading your article. But wanna commentary on some normal things, The web site style is great, the articles is truly excellent : D. Good activity, cheers

  5. It is really a nice and helpful piece of information. I am satisfied that you shared this useful info with us. Please keep us informed like this. Thanks for sharing.

  6. Do you mind if I quote a couple of your posts as long as I provide credit and sources back to your blog? My website is in the very same area of interest as yours and my visitors would really benefit from a lot of the information you provide here. Please let me know if this ok with you. Appreciate it!

  7. این موضوع یکی از موضوعات موردعلاقه منه

    Hеre is my blog post: گمرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *