چگونگی واردات قطعات الکترونیک

صفحه اصلی » خدمات ما » چگونگی واردات قطعات الکترونیک

چگونگی واردات قطعات الکترونیک واردات قطعات الکترونیک به کشور ایران از دو طریق هوایی و دریایی انجام می پذیرد. معمولات مدت زمانی که برای این واردات از طریق هوایی تخمین زده می شود ۲ هفته است و از طریق دریایی تا ۴ ماه تخمین زده می شود.اگر قطعه ای را بخواهید از کشور چین به صورت هوایی وارد کنید دوشنبه هر هفته ارسال بار صورت می گیرد.

چگونگی واردات قطعات الکترونیک
چگونگی واردات قطعات الکترونیک
چگونگی واردات قطعات الکترونیک

در برخی موارد شخص به این قطعات احتیاج دارد به همین دلیل باید هزینه بیشتری پرداخت کند تا نهایتا در یک هفته ای کاری سفارش خود را تحویل بگیرد. به هر حال واردات قطعات الکترونیک به کشور ایران در این مدت زمان ها تخمین زده می شود.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب واردات کالا را مطالعه کنید.

چگونگی واردات قطعات الکترونیک
چگونگی واردات قطعات الکترونیک

مزیت واردات قطعات الکترونیک

امروزه با توجه به پیشرفت زیاد تکنولوژی و ارتباطات، قطعات الکترونیک یکی از اصلی ترین نیازهای مربوط به هر حوزه کاری می باشد به همین دلیل اشخاص و یا شرکت هایی که در این زمینه در حال فعالیت هستند می دانند که اگر سفارش خود را با هزینه کم تری دریافت کنند در واقع حاشیه سود بیشتری خواهند داشت.

در حال حاضر خرید قطعات الکترونیک به یکی از حوزه های مهم تبدیل شده و برای این کار نیاز به تجربه و تخصص زیادی است.

چگونگی واردات قطعات الکترونیک
چگونگی واردات قطعات الکترونیک

اما شاید برای برخی از افراد تازه کار که هنوز با واردات قطعات الکترونیک آشنا نیستند این دنیای خرید و فروش قطعات الکترونیک دنیایی پر از ترس باشد و شاهد گاها مجبور شوند که با تامین کننده هایی ارتباط بگیرند که این قطعات را با هزینه های بسیار بالا به فروش می رسانند.

چگونگی واردات قطعات الکترونیک
چگونگی واردات قطعات الکترونیک

پارامترهای واردات قطعات الکترونیک

استعلام قیمت از تامین کنندگان معتبر سراسر دنیا در زمینه خرید و فروش قطعات الکترونیک یکی از تخصص های اصلی این شرکت به حساب می آید و شما می دانید که برای واردات قطعات الکترونیک به اضافه هزینه بار و گمرک چقدر باید پرداخت کنید و در این زمینه می توانید به این نتیجه برسید که آیا خرید قطعه الکترونیکی مورد نظر برای شما سود زیادی را به همراه خواهد داشت یا خیر.

یکی دیگر از مواردی که در زمینه واردات قطعات الکترونیکی باید صورت بپذیرد مشاوره در زمینه خرید قطعه مورد نظر است به طوری که فعالان اقتصادی در زمینه قطعات الکترونیکی بدانند که چه وسیله ای را خریداری کنند و از خرید چه وسیله ای صرفنظر کنند

چگونگی واردات قطعات الکترونیک
چگونگی واردات قطعات الکترونیک

. اما مبحث کنترل کیفیت در زمینه واردات قطعات الکترونیکی می تواند یکی از مهم ترین مباحث مربوط به این حوزه باشد. شاید برخی از این قطعات از کیفیت خوبی برخوردار نباشد به همین دلیل لازم است قبل از خرید قطعه مورد نظر به کیفیت این قطعه دست پیدا کنیم و بدانیم که آیا خرید آن می تواند برای ما مفید باشد یا خیر.

اما یکی از مباحث مهم در زمینه واردات قطعات الکترونیک، گارانتی و تضمین سلامتی است به طوری که اگر قطعه الکترونیکی در هنگام حمل و نقل و جابجایی دچار مشکل شود هیچ گونه تعهدی از جانب خریدار وجود نداشته باشد و تامین کننده تعهد داشته باشد که دوباره قطعه سالم را برای خریدار ارسال کند. این یکی از مهم ترین موارد مربوط به واردات قطعات الکترونیک است و اگر سهل انگاری در این رابطه صورت بگیرد ممکن است سرمایه زیادی توسط خریدار از دست برود.

چگونگی واردات قطعات الکترونیک
چگونگی واردات قطعات الکترونیک

اما پارامتر بعدی که در واردات قطعات الکترونیک از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار است قیمت مناسب است به طوری که برای خریدار به طرفه باشد و اختلاف این قیمت طوری باشد که خریدار بتواند در این زمینه سود مناسبی داشته باشد به همین دلیل در ابتدای این مقاله عرض کردیم که مشاوره در هنگام واردات مربوط به این قطعات الکترونیک از بیشترین اهمیت برخوردار است و اگر مشاوره مناسبی در این زمینه صورت نگیرد خریدار در آینده به مشکل برخورد می کند.

چگونگی واردات قطعات الکترونیک
چگونگی واردات قطعات الکترونیک

اما آخرین پارامتر که به نظر می رسد برای واردات قطعات الکترونیک از اهمیت زیادی برخوردار است دسترسی به قطعات کمیاب و مواردی که در داخل کشور به سختی پیدا می شود و یا اصلا پیدا نمی شود اگر بتوانید در این زمینه تامین کننده مناسب و معتبر پیدا کنید شک نکنید که پس از گذشت مدت زمان اندک در زمینه فعالیت خود تبدیل به برند می شوید و همین مساله درصد مشتریان شما را به شدت افزایش می دهد.

به همین دلیل این گزینه هم از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مهم ترین محصولات قطعات الکترونیک

چگونگی واردات قطعات الکترونیک
چگونگی واردات قطعات الکترونیک

این موارد را می توان در ۴ دست کلی تقسیم بندی کرد که شامل:

• کلیه قطعات و تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی نظیر آی سی

• کانکتورهای RF

• قطعات RF

• مبدل DC

اما واردات قطعات الکترونیک تنها در همین موارد خلاصه نمی شود و طبق درخواست کارفرما می توانیم هر نوع قطعه ای را سفارش دهیم و مدل مربوط به قطعات الکترونیک به درخواست کارفرما تعیین می شود.

چگونگی واردات قطعات الکترونیک
چگونگی واردات قطعات الکترونیک

در آخر یادآور می شویم که بحث واردات قطعات الکترونیک از حساس و اهمیت زیادی برخوردار است و اگر فعال اقتصادی در این زمینه بخواهد خود به تنهایی حرکت کند ممکن است با مشکلاتی مواجه شود به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که برای این کار از نظرات مشاورین ما استفاده کنید

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

شرکت پرتوتجارت با سالها سابقه و همکاری با کارشناسان کاردان در زمینه تجارت و بازرگانی، صادرات و واردات، می تواند راهنمای شما در تمامی امور بازرگانی باشد. از خدمات این شرکت تجاری می توان به مشاوره بازرگانی، ثبت سفارش، انجام حواله های بانکی، خرید کالا، انجام تشریفات اداری گمرک و پیگیری اسناد، حمل و نقل کالا و … اشاره کرد. پیشنهاد ما درحوزه بازرگانی این می باشد که امور بازرگانی خود را به ترخیص کاران و کارشناسان در این زمینه بسپارید. تا از تجارتی امن و قانونی در اسرع وقت بهره مند شوید.

شما عزیزان می توانید برای هرگونه پرسش و پاسخ در خصوص ترخیص و واردات قطعات الکترونیک  از گمرک  به صورت رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

واردات قطعات الکترونیک
واردات قطعات الکترونیک
محمد رجبی

محمد رجبی

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

28 پاسخ

  1. Thanks for sharing superb informations. Your website is very cool. I am impressed by the details that you have on this blog. It reveals how nicely you understand this subject. Bookmarked this website page, will come back for extra articles. You, my friend, ROCK! I found just the information I already searched all over the place and simply couldn’t come across. What an ideal site.

  2. Does your blog have a contact page? I’m having a tough time locating it but, I’d like to send you an e-mail. I’ve got some creative ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great blog and I look forward to seeing it improve over time.

  3. Whats Taking place i’m new to this, I stumbled upon this I have discovered It positively helpful and it has helped me out loads. I am hoping to give a contribution & aid other users like its aided me. Good job.

  4. Can I just say what a relief to find someone who actually knows what theyre talking about on the internet. You definitely know how to bring an issue to light and make it important. More people need to read this and understand this side of the story. I cant believe youre not more popular because you definitely have the gift.

  5. I will right away clutch your rss as I can not find your e-mail subscription hyperlink or newsletter service. Do you’ve any? Kindly permit me understand in order that I may just subscribe. Thanks.

  6. Hmm it seems like your website ate my first comment (it was super long) so I guess I’ll just sum it up what I submitted and say, I’m thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blog blogger but I’m still new to everything. Do you have any points for rookie blog writers? I’d really appreciate it.

  7. I know this if off topic but I’m looking into starting my own weblog and was curious what all
    is required to get setup? I’m assuming having a blog like yours
    would cost a pretty penny? I’m not very internet savvy
    so I’m not 100% positive. Any recommendations or advice would be
    greatly appreciated. Appreciate it

    Feel free to surf to my homepage: vpn special coupon code 2024

  8. I do believe all of the concepts you’ve presented to your post.
    They are really convincing and can definitely
    work. Nonetheless, the posts are too brief for newbies.
    May you please lengthen them a bit from next time?
    Thank you for the post.

    Feel free to visit my site … vpn special code

  9. Somebody essentially help to make seriously articles I would state. This is the first time I frequented your web page and thus far? I surprised with the research you made to make this particular publish extraordinary. Magnificent job!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *