واردات انواع المنت از چین

صفحه اصلی » خدمات ما » واردات انواع المنت از چین

واردات انواع المنت از چین قطعه ای که در سشوار، بخاری برقی و … باعث ایجاد گرما می شود المنت است.

المنت ها انواع مختلف دارند که براساس کارایی شان از مواد مختلف و در سایزهای ساخته می شوند.

اگر المنت جزو قطعات اولیه محصولات تولیدی کارخانه شماست ما می توانیم اطلاعات مفیدی در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

واردات انواع المنت از چین
واردات انواع المنت از چین
واردات انواع المنت از چین

شرکت پرتوتجارت دوازدهم واردات انواع قطعات مصرفی در تولید  بخاری برقی را در کارنامه خود داشته است. ضمنا این شرکت قادر است با تدابیر و تجاربی که در این زمینه دارد واردات این قطعات را به صورت قانونی و بدون پرداخت حقوق گمرکی انجام دهد.

شرکت پرتوتجارت دوازدهم با داشتن اطلاعات وسیع از تکنولوژی های روزدنیا و با توجه به سابقه طولانی در امور واردات انواع دستگاه های تولیدی و بسته بندی در تمام زمینه ها قادر است که بازرگانان و تولیدکنندگان محترمی  را که قصد خرید و ترخیص دستگاه مورد نیاز خود در این زمینه کاری را دارند همراهی کند تا کالاهای خود را در کمترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه از مجاری قانونی وارد کشور کنند.

با توجه به اینکه حیطه فعالیت شرکت پرتوتجارت دوازدهم عمومی است زمینه فعالیتش شامل واردات انواع کالاهایی( مواد اولیه، آماده مصرف، دستگاه های خط تولید) می شود که ورود آن به کشور، قانونی انجام می شود.

واردات انواع المنت از چین

واردات انواع المنت از چین
واردات انواع المنت از چین

واردات انواع المنت از چین

خرید از چین

شرکت پرتوتجارت دوازدهم با ربع قرن سابقه در امور واردات و داشتن دفتر و انبار در شهر ایوو چین به صورت مجموعه ای گسترده، می تواند در صورت نیاز مشتری به نمایندگی از وی و بدون حضور مشتری امور مربوط به خرید را در چین انجام دهد.

واردات انواع المنت از چین
واردات انواع المنت از چین

واردات انواع المنت از چین

لازم به ذکر است که این شرکت در ایران نیز دارای دفاتر مختلف در ایران (مشهد، تهران، بندرعباس) می باشد. در صورتی که شخصا قصد حضور در چین و بررسی بازارهای شهرهای مختلف را دارید، این شرکت با داشتن نماینده در چین که مسلط به زبان چینی و انگلیسی و فارسی می باشد می تواند شما را در این سفر همراهی کند تا از هرگونه سوء استفاده از سرمایه شما جلوگیری شود.

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

شرکت پرتوتجارت با سالها سابقه و همکاری با کارشناسان کاردان در زمینه تجارت و بازرگانی، صادرات و واردات، می تواند راهنمای شما در تمامی امور بازرگانی باشد. از خدمات این شرکت تجاری می توان به مشاوره بازرگانی، ثبت سفارش، انجام حواله های بانکی، خرید کالا، انجام تشریفات اداری گمرک و پیگیری اسناد، حمل و نقل کالا و … اشاره کرد. پیشنهاد ما درحوزه بازرگانی این می باشد که امور بازرگانی خود را به ترخیص کاران و کارشناسان در این زمینه بسپارید. تا از تجارتی امن و قانونی در اسرع وقت بهره مند شوید.

شما عزیزان می توانید برای هرگونه پرسش و پاسخ در خصوص ترخیص و واردات انواع المنت از چین    به صورت رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

واردات انواع المنت از چین
واردات انواع المنت از چین
محمد رجبی

محمد رجبی

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

11 پاسخ

  1. Heya i’m for the first time here. I came across this board and I in finding It truly helpful & it helped me out much. I hope to provide something again and help others like you aided me.

  2. I’ve been surfing online more than three hours today, but I by no means discovered any attention-grabbing article like yours. It¦s pretty worth enough for me. In my view, if all webmasters and bloggers made just right content as you did, the web can be much more useful than ever before.

  3. Thank you a lot for sharing this with all folks you actually realize what you’re speaking approximately! Bookmarked. Kindly also talk over with my website =). We could have a hyperlink exchange arrangement between us!

  4. I’m not that much of a online reader to be honest but your sites really nice, keep it up! I’ll go ahead and bookmark your website to come back later. Many thanks

  5. Thank you for sharing excellent informations. Your web-site is so cool. I am impressed by the details that you have on this web site. It reveals how nicely you perceive this subject. Bookmarked this website page, will come back for more articles. You, my friend, ROCK! I found just the information I already searched all over the place and simply couldn’t come across. What a perfect website.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *