واردات و مشخصات باند الکتروویس

صفحه اصلی » خدمات ما » واردات و مشخصات باند الکتروویس

واردات و مشخصات باند الکتروویس سری ZX و ZXA برای کیفیت درجه یک با تطبیق پذیری شگفت آوری طراحی شده اند. بلندگو های الکتروویس ZX/ZXA استانداردی جدید از عملکرد و عملی بودن را در بلندگوهای تقویت صدا تنظیم میکند. اجزای برجسته ی سطح بالا و با وزن سبک در محفظه هایی شکل میگیرند.

از اسپیکر های الکتروویس سری های ZX/ZXA  در هر برنامه ی میتوان استفاده کرد که از جمله کلوپها، عبادت خانه ها، استیج ها، میادین و استادیوم ها میباشد. تیوتر ها و وفرهای پر قدرت که به دقت طراحی شده اند.

واردات و مشخصات  باند الکتروویس
واردات و مشخصات باند الکتروویس
واردات و مشخصات باند الکتروویس

باند الکتروویس ZX5 استاندارد جدیدی را در پرفرمنس  اجرا های زنده ارائه می دهد که صوتی با کارایی بالا و چندکاره در یک بسته بندی جمع و جور و ساده است.

در قلب این محصول دو ترانسدیوسر (مبدل) قرار دارد.

مبدل اول DVX3150 فرکانس پایین با کارایی بالا است. شرکت Electro Voice از تکنیک های پیشرفته طراحی رایانه ای برای ایجاد جریان هوای پرفشار، خنک کاری پیچک صدا (بوبین)، صوت هدایتی جهت بهره گیری از حداکثر توان و بازده استفاده می کند.

به منظور بهینه سازی ساختار مغناطیسی و تعلیق و در نتیجه هدایت صدای مستقیم و دور برد، اعوجاج صدای کمتر و گسترش بیشتر فرکانس پایین، تحلیل اجزاء محدود مورد استفاده قرار گرفت.

برای ساخت باند های الکتروویس zx5 مشخصه ها و جزئیاتی نظیر اجزای مغناطیسی با مهارت ساخت بالا و مواد مخصوص با توانی برابر با 500 وات ساخته شده است که این اطمینان پذیری بالایی در یک ترانسدیوسر سبک وزن ایجاد می کند.

مورد بعدی یک توییتر بوبینی 2 اینچی ND2 بر پایه ساختار آهنربای نئودیمیوم است که امکان حداکثر خروجی و در عین حال کاهش اندازه و وزن را فراهم می کند.

Phase plug با دقت بالا و دیافراگم تیتانیومی آن پرفورمنس فرکانس بالای بهتری فراهم می کند، در عین حال هیت سینک یکپارچه آن باعث خنک شدن بهتر در خروجی صدای توان بالا می شود.

واردات و مشخصات  باند الکتروویس
واردات و مشخصات باند الکتروویس

در فناوری پیشرفته باکس (بدنه) بلندگو جهت دوام فوق العاده بالای باند Zx5 از قالب گیری تزریقی فوم پلی پروپیلن بهره گرفته شده است. اجزای هندسی بدنه با دقت بالایی طراحی شده تا بیشترین استحکام و پاسخ باس (بیس) حاصل گردد.

به لحاظ طراحی، مدل باند های ZX5 با امکان گردش در دو زاویه (45 یا 55 درجه) بدون متعلقات اضافی یک راه حل بی نقص برای مانیتورهای استیج نیز محسوب می شود.

دو نوع الگوی پوشش صدا موجود است؛ پوشش 60 * 60 درجه برای کاربردهای پرتاب بلند و خوشه ای (لاین اری)، پوشش 90 * 90 درجه برای پوشش وسیع تر یا فواصل کوتاه تر.

مدل باند های Electro Voice ZX5 مجهز به سه براکت دیواری برای اتصال با گل میخ های تکی به علاوه دو نقطه اتصال اضافی  در انتها می باشد. باند الکتروویس Zx5 برای آویزان کردن دائمی بلندگو یا الصاق براکت دارای دو مغزی M8 در بالا و پایین، دو مورد زیر دستگیره و چهار مورد در پشت باکس (در مجموع 10 مغزی) می باشد.

همه ورژن ها در دو رنگ سیاه و سفید موجود می باشند.

مشخصات باند الکتروویس ev zx5

یافته های بیش از 20 سال تجربه در ساخت بلندگوهای حرفه ای با وزن کم براساس فراگیری پلی پروپلین و اجزای سطح بالا، بلندگوهای ZX شامل دسته ی جدیدی است که شامل همه ی متخصصان EV در تقویت صدا برای موبایل و کار نصب ثابت میباشد. تشکیل سری وفرها و درایورهای توان بالا و جدید، شیوه ی عالی برای شکل گیری قفسه ها، راه حلهای مکانیکی را برای تقاضای برنامه استیج متحرک و دائمی را ترکیب میکند.

واردات و مشخصات  باند الکتروویس
واردات و مشخصات باند الکتروویس

باند ووفر الکتروویس zx5

شیوه ی DVX نسل بعدی وفرهای عملکرد بالایی از الکترو ویس(EV) است. این ماجرا از سال 2005 آغاز میشود، در حالی که شرکت الکتروویس Electro Voice به ZX5 خود به عنوان بلندگوی متحرک جهانی میپردازد: یک توانایی نیروگاه قابل حمل دو مرحله ای از فضاهای بزرگ کامل در صدایی با کیفیت کنسرت، همگی در کمتر از 50 ضربه مقایسه میشوند. الفاظ به سرعت منتشر میشوند.

ووفر (باند) پشت EV در محفظه ای از باند ZX5 قرار گرفته است. DVX-3150 یک وفر 15 اینچ برند جدید براساس همه ی پلت فرمهای DVX جدید است. اغلب یک تیم باتجربه از مهندسان در ساخت این ووفر های  DVX کار انجام می دهند.

3150- DVX همه ی یک دیافراگم جدید و ساحتاری در اطرافش را برای پیچش کم و سیر بالا همراه یک شکل جدید و ساختار موتور برای خروجی بالا در کمپرس توان کم نمایان میکند. دارا بودن موردی که تحت تاثیر باشد که آن را در پیشگام باند های  ZX5 قرار می دهد .

واردات و مشخصات  باند الکتروویس
واردات و مشخصات باند الکتروویس

تیوتر باند الکتروویس zx5

در بخش تیوتر باند الکتروویس zx5 از مدل ND2 تیوتر های شرکت الکتروویس Electro Voice استفاده میکند. که برای پخش فرکانس های بالا در این سری از باند های zx5 مورد اسفاده قرار میگیرد .

قطر سیم پیچ این مدل از تیوتر 2 اینچ می باشد ، جنس آهن ربایی این تیوتر از نئودیمیم است .

نئودیمیم وزن محصول را به حداقل رسانده و باعث میشود خروجی حداکثری شود.

از دیگر موارد میتوان به جنس دیافراگم تیوتر اشاره کرد که از تیتانیوم ساخته شده است.

تعرفه گمرکی بلندگو

ردیفکد تعرفهعنوانتعرفه ورودیواحد
18518میکروفون و پایه آن؛ بلندگو، تعبیه شده یا نشده در محفظه آن؛ هدفون (headphones) و گوشی (Earphone) حتی توأم شده با میکروفن، و مجموعه‌هایی مشتمل بر یک میکروفن و یک یا چند بلندگو؛ تقویت‌کننده‌های برقی فرکانس قابل شنوایی؛ دستگاه‌های الکتریکی تقویت صدا.  
2 ـ بلندگو، تعبیه شده یا نشده در محفظه آن:  
385182100ـ ـ تک بلندگو، تعبیه شده در محفظه آن15U
485182200ـ ـ چند بلندگو، تعبیه شده در یک محفظه15U
585182910ـ ـ ـ انواع بلندگوی خودرو5U
685182930— بلندگوها به صورت چندپارچه32U
7851830ـ هدفون (Headphone) و گوشی (Earphone) حتی توام شده با یک میکروفن و مجموعه‌های متشکل از یک میکروفون و یک یا چند بلندگو:  
885183090— مجموعه های متشکل از یک میکروفن و یک یا چند بلندگو15U
985189010ـ ـ ـ انواع محفظه برای بلندگو5KG
تعرفه گمرکی بلندگو

ذکر منبع کد تعرفه:importdtc.com

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

شرکت پرتوتجارت با سالها سابقه و همکاری با کارشناسان کاردان در زمینه تجارت و بازرگانی، صادرات و واردات، می تواند راهنمای شما در تمامی امور بازرگانی باشد. از خدمات این شرکت تجاری می توان به مشاوره بازرگانی، ثبت سفارش، انجام حواله های بانکی، خرید کالا، انجام تشریفات اداری گمرک و پیگیری اسناد، حمل و نقل کالا و … اشاره کرد. پیشنهاد ما درحوزه بازرگانی این می باشد که امور بازرگانی خود را به ترخیص کاران و کارشناسان در این زمینه بسپارید. تا از تجارتی امن و قانونی در اسرع وقت بهره مند شوید.

شما عزیزان می توانید برای هرگونه پرسش و پاسخ در خصوص واردات باند الکتروویس به صورت رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ذکر منبع: www.betatron.ir

واردات تخصصی انواع ماشین حساب از گمرک
واردات و مشخصات باند الکتروویس

واردات و مشخصات باند الکتروویس

محمد رجبی

محمد رجبی

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

4 پاسخ

  1. Pretty great post. I just stumbled upon your weblog and wanted to mention that I have truly enjoyed surfing around your blog posts. After all I will be subscribing in your rss feed and I’m hoping you write again very soon!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *