واردات ومشخصات پاور میکسر دایناکورد 1000

صفحه اصلی » خدمات ما » واردات ومشخصات پاور میکسر دایناکورد 1000

 واردات ومشخصات  پاور میکسر دایناکورد 1000
واردات ومشخصات پاور میکسر دایناکورد 1000

واردات ومشخصات پاور میکسر دایناکورد 1000

کانال های ورودی MIC/LINE

واردات ومشخصات پاور میکسر دایناکورد 1000:ورودی میکروفون XLR مجهز به یک پری آمپ (پیش تقویت کننده صوتی)  مجزا با کیفیت بالا و نویز بسیار کم است.

فانتوم پاور +48 ولت برای میکروفون های خازنی را می توان در گروه های شش تایی فعال کرد.

ورودی لاین (LINE) و ورودی کانال (Channel Insert) به صورت سوکت های جک تعبیه شده است.

گین (Gain) را می توان در دامنه صفر تا 60 دسی بل کنترل کرد.

فیلتر Lo Cut قابل تعویض (80 هرتز، 18 دسی بل) برای رفع نویز فرکانس پایین به کار می رود. یکی از امکانات بسیار معمول DYNACORD فیلتر وویس نامتقارن است که به واسطه آن می توان صوت را با قدرت بیشتری در میکس برجسته کرد.

اکوآلایز 3 باند نیمه پارامتری که برای سهولت استفاده کاربر بهینه شده انجام سریع  و راحت اصلاحات لازم را حتی برای کاربران آموزش ندیده امکان پذیر می کند.

پاور میکسر دایناکورد  با ساختار باس (Buss) طویل خود گزینه های پیکربندی و تنظیمات بسیار منعطفی عرضه می کند.

دو FX برای دو EFFECT SEND در نظر گرفته شده است.

دو AUX را می توان با یک سوئیچ در بخش Main هم به حالت مانیتور و هم Effect Send تنظیم کرد.

دو MON به عنوان monitor send طراحی شده اند که هر یک به فیلتر ضد فیدبک در بخش Main مجهز می باشند.

سوئیچ های MUTE و PFL هر یک دارای لامپ LED مجزا قطع صدای جداگانه هر کانال ورودی و یا شنیدن سیگنال Pre-fader (قبل از فیدر) را ممکن می کنند.

هر کانال یک لامپ LED برای Signal کنونی و Peak (اوج) جهت کنترل سطح سیگنال دارد.

فیدرهای کانال در برابر گرد و خاک محافظت شده و نه تنها یک تقلیل تداخل صوت عالی بلکه یک ویژگی کنترل بهینه نیز در خود دارد.

همه پتانسیومترها و فیدرها پاور میکسر دایناکورد 3-1000 از قطعات با کیفیت عالی شرکت ALPS ژاپن هستند.

قیمت پاور میکسر دایناکورد 1000 سری 3 تایوانی ، چینی ، آلمانی

 واردات ومشخصات  پاور میکسر دایناکورد 1000
واردات ومشخصات پاور میکسر دایناکورد 1000
واردات ومشخصات پاور میکسر دایناکورد 1000

کانال های ورودی استریوی MIC/LINE پاور میکسر دایناکورد 3-1000

کانال های ورودی استریو به همان ترتیب قبلی طراحی شده اند اما طوری بهینه سازی شده تا سیگنال های استریو را انتقال دهند.

دو مورد از چهار ورودی استریوی هر مدل از این دستگاه به سوکت های RCA نیز مجهز هستند که به صورت موازی برای پخش کننده های CD یا MP3 سوئیچ شده اند.

به علاوه، دو ورودی استریوی دیگر چهار کانال رابط صوتی دیجیتال USB 1-2 و USB 3-4 را دریافت می کنند. کنترل های Gain مجزا برای ورودی های استریوی MIC و LINE تعبیه شده تا در صورت نیاز استفاده موازی از آنها امکان پذیر باشد.

تون کنترل های (Tone control) سه باندی برای این دستگاه در نظر گرفته شده و balance control جایگزین کنترل PAN در کانال های مونو شده است.

 واردات ومشخصات  پاور میکسر دایناکورد 1000
واردات ومشخصات پاور میکسر دایناکورد 1000

واردات ومشخصات پاور میکسر دایناکورد 1000

Master

در بخش Master نیز دستگاه Daynacord PowerMate 1000-3 امکانات منحصر به فردی دارد.

اکوآلایزر استریوی 11 باندی را می توان به کانال های Master یا یک (یا هر دو) Monitor Send وصل کرد.

بازگشت های FX1+2 و ارسال های AUX1+2 و MON1+2 همانند سیگنال Master L/R روی فیدرهای قرار دارند که کار آسان و راحت با دستگاه را میسر می سازد.

سیگنال Master B به صورت فیدر پیش و پس از Master L/R در دسترس بوده و در صورت تمایل به صورت مونو قابل تجمیع است. سیگنال Master با داشتن کنترل سطح (level) بر روی خروجی REC Send (RCA) نیز قابل دسترس است. ویومترهای PowerMate از دو ردیف 12 تایی لامپ LED تشکیل شده اند. 

صفحه نمایش 40 دسی بل را پوشش می دهد؛ چیزی که نشان داده می شود سطح صوت به واحد dB دسی بل در خروجی های Master است. زمانی که سوئیچ PFL فعال است، لامپ های LED سمت چپ سطح درونی master buss را به واحد دسی بل نشان می دهند.

کلید Standby همه کانال ها را بی صدا می کند مثلا در خلال مکث ها و فقط ورودی 2TRACK-to-Master برای پخش موزیک میان برنامه فعال باقی می ماند.

یک سوکت 4 پین XLR برای اتصال لامپ 12 ولت/ 5 وات زانویی استاندارد تعبیه شده است.

واردات ومشخصات پاور میکسر دایناکورد 1000

 واردات ومشخصات  پاور میکسر دایناکورد 1000
واردات ومشخصات پاور میکسر دایناکورد 1000

رابط صوتی دیجیتال USB 2.0 پاور میکسر دایناکورد 1000 سری 3

پورت USB 2.0 به عنوان یک رابطه صوتی دیجیتال بین دستگاه Daynacord PowerMate 1000-3 و رایانه یا Mac عمل می کند.

چهار کانال را می توان به صورت همزمان در هر جهت انتقال دارد. این رابط را می توان هم برای ورودی سیگنال های صوتی (به عنوان نمونه پخش موزیک میان برنامه) و هم ضبط استودیویی یا زنده استفاده کرد و با انتخاب تنظمیات مربوطه در منو قابل تنظیم می شود.

برای استفاده از PowerMate با رایانه یا مک، یک لایسنس رایگان Cubase LE و درایورهای USB لازم به صورت DVD تدارک دیده شده است.

رابط رایانه- MIDI

PowerMate یک رابط PC – MIDI با امکانات بالا نیز عرضه می کند.

ورودی MIDI از سوئیچینگ راه دور هر دو دستگاه افکت داخلی با استفاده از مستر کیبورد یا پدال MIDI پشتیبانی می کند.

 واردات ومشخصات  پاور میکسر دایناکورد 1000
واردات ومشخصات پاور میکسر دایناکورد 1000

افکت های حرفه ای، صفحه نمایش OLED و منوهای پردازش

پاور میکسر دایناکورد 1000 دو پردازشگر مالتی افکت (افکت چندگانه) استریوی یکپارچه دارد که مستقل از هم کار می کنند و هر یک 100 الگوریتم افکت بهینه شده برای اجرای زنده دارند که مهمترین پارامترهای آنها قابل ویرایش است. مبدل های خطی 24 بیت AD/DA و پردازش 24 بیت با دو برابر دقت معمول بهترین کیفیت استودیو را با پیشرفته ترین فناوری روز تضمین می کند.

100 برنامه هر دستگاه مجهز به افکت های reverb، Hall و Plate هستند که در اجرای زنده روی استیج (صحنه) و نیز در محیط های ضبط استودیویی و خانگی، افکت های حرفه ای تحویل می دهند. سایر پریست ها (افکت های از قبل تنظیم شده) شامل ترکیب Echo/Reverb و Chorus/Reverb، طیف گسترده ای از الگوریتم های delay, flanger, doubling و نیز برنامه های reverb و delay ویژه هستند.

در صورت فعال بودن یک افکت delay ، زمان delay را می توان با کلید TAP با ضرب موسیقی در حال پخش همگام کرد.

افکت های ویرایش شده را می توان در 20 حافظه کاربری ذخیره و نامگذاری کرد و بعدا به صورت پریست انتخاب و استفاده نمود.

صفحه نمایش بزرگ OLED با کنتراست بالا از زوایای دید مختلف حتی در محیط های روشن به آسانی قابل مشاهده است. کار با افکت ها و منوهای پردازش ساده بوده و با استفاده از کلیدهای نرم افزاری و رمزگذار چرخشی آسانتر هم شده است.

واردات ومشخصات پاور میکسر دایناکورد 1000

منوهای پردازش

برای تنظیمات پیکربندی و استفاده پایه از افکت ها و کارکردهای ویژه، طیف وسیعی از گزینه های ویرایش را می توان از منوهای متعدد انتخاب کرد.

دو منوی پردازش LPN و محافظت از بلندگو (Speaker Protection) تنظیم درست Daynacord PowerMate 1000-3 با بلندگوهای وصل شده را امکان پذیر ساخته و در نتیجه باعث بهینه شدن اجرای صوتی و به حداکثر رسیدن ایمنی و اطمینان عملیاتی سیستم می شوند.

پردازش LPN

بلندگوهای معمولی کوچک و متوسط بنا به دلایلی که ارتباطی با کیفیت ساخت شان ندارد ، در پاسخ گذرای ووفر اعوجاج ایجاد می کنند. از آنجایی که نه اکوآلایزرهای گرافیکی و نه پارامتری در رفع این مشکل کاری از پیش نمی برند، PowerMate فیلتر LPN ( فیلتر پایین گذر تک فرکانس) قابل تنظیم را عرضه می کند. 

بسته به اندازه باکس بلندگوی مورد استفاده و همچنین به منظور هماهنگی با محیط های آکوستیک مشکل ساز (نظیر اتاق های دارای ساختار آکوستیک بم)، فیلتر LPN را می توان روی سطح بالا یا متوسط تنظیم کرد. نتیجه کار ضرب بیشتر (مثلا از درام باس)، گسترش رو به پایین پاسخ فرکانس و بهبود شفافیت در بیس و میدرنج می شود.

 واردات ومشخصات  پاور میکسر دایناکورد 1000
واردات ومشخصات پاور میکسر دایناکورد 1000

واردات ومشخصات پاور میکسر دایناکورد 1000

محافظ بلندگو

این منو به شما امکان هماهنگی درست خروج توان پیوسته آمپلی فایرهای پاور میکسر دایناکورد 1000 با بلندگوهای وصل شده را برای ایمنی و اطمینان عملیاتی بیشتر می دهد.

به واسطه محدود کردن دینامیک (پویا) حداکثر توان خروجی، از آسیب وارده به بلندگو ناشی از اضافه بار حرارتی بدون اتلاف چندان توان آمپلی فایر اجتناب می شود.

برای این منظور می توان حداکثر پاور هندلینگ مجاز بلندگو را از روی منو انتخاب کرد. در این حالت بر خلاف لیمیترهای ولتاژ متعارف، پیک (اوج) دینامیک کوتاه مدت مجاز است و بلندگو می تواند پیک هایی چند برابر بار اسمی میانگین (RMS) را تحمل کند.

مدار محافظ بلندگو دائماً مقدار انرژی وارده به بلندگوها را نظارت کرده و آن را فقط در صورت وقوع اضافه بار بالا آن هم به صورت نامحسوس محدود می کند. 

برای پیک های کوتاه، خروجی کامل پاور آمپلی فایر در هر زمان قابل دسترس باقی می ماند حتی زمانی که بلندگوهای نسبتاً کوچک استفاده شود. در نتیجه، نه تنها حداکثر دامنه دینامیک سیستم بلکه بالاترین درجه ایمنی و اطمینان عملیاتی حفظ می شود.

مشخصات پاور میکسر دایناکورد 1000

پاور آمپلی فایرهای حرفه ای قدرتمند کلاس D

پاور میکسر دایناکورد 1000 سری 3 اصلی مجهز به یک پاور آمپلی فایر حرفه ای قدرتمند استریو است که از فناوری مدرن و بسیار کارآمد کلاس D بهره می گیرد.

این بدین معناست که در خروجی اسمی 2*1000 وات (RMS) 4 اهم (یا 2*1350 وات 2.7 اهم)، اتلاف نسبتاً اندکی درون دستگاه صورت می گیرد و مصرف برق نیز به شدت کاهش می یابد (بیش از 55 درصد در مقایسه با پاور آمپلی فایرهای رایج). حداقل آمپدانس بار خروجی 2.7 اهم است که کار با حداکثر 3 بلندگوی 8 اهم در هر کانال (با اتصال به صورت موازی) بدون هیچ مشکلی امکان پذیر می شود.

اجرای (پرفرمنس) صوتی دستگاه در بالاترین سطح حرفه ای قرار دارد، به طوری که اعداد و ارقام مثال زدنی  PowerMate 1000-3 در مواردی چون عدم اعوجاج، سرعت چرخشی و اعوجاج مدوله سازی متقابل گواه این مطلب است.

کل برق سیستم توسط یک منبع تغذیه سوئیچینگ پایدار با مدار کنترل ریزپردازنده تامین می شود که gain بالایی بر حسب کاهش وزن نسبت به یک ترانسفورماتور چنبره ای معمولی ایجاد می کند.

مزیت دیگر سوئیچینگ ولتاژ شهری است که استفاده از PowerMate 1000-3 را بدون هر گونه مشکلی در سراسر دنیا تضمین می کند. محافظ تغییر ولتاژ (نوسان) ناگهانی نیز در این محصول گنجانده شده است. کارکرد “راه اندازی نرم” از پریدن فیوز برق اصلی در هنگام روشن شدن دستگاه جلوگیری می کند.

PowerMate 1000-3 به طور طبیعی مجهز به تمامی مدارهای مجتمع محافظ موجود در پاور آمپلی فایر  Dynacord بوده و حتی نیازهای کار در شرایط و نقاط سخت را نیز برآورده می کند. پاور آمپلی فایرهای این دستگاه در برابر اضافه بار حرارتی، اتصال کوتاه، نیروی ضد محرکه، کارکرد بدون بار و فرکانس های بالا یا برق مستقیم (DC) در خروجی محافظت می شوند.

هر دو خروجی به طور مجزا پایش می شوند تا در صورت وقوع نقص، فقط کانال دچار مشکل از کار بیافتد. هنگامی که دستگاه روشن می شود قبل از اتصال خروجی ها تاخیر به وجود می آید تا ریسک نویز رفع شود.

پایداری حرارتی PowerMate با دو فن بسیار کم صدا (با سرعت دائماً متغیر) حفظ می شود. جریان هوای جلو به عقب استفاده از این دستگاه در رک های بزرگ یا کوچک را امکان پذیر می کند. به علاوه، PowerMate مجهز به لیمیتر حرارتی هوشمند است، بنابراین در صورت بروز حرارت بیش از حد، کلیپ (clip) لیمیتر (قطع اعوجاج موجی شکل) در پیک های بالا عمل می کند. بدین ترتیب، از خاموشی کلی آمپلی فایرها به طور موثر پیشگیری می کند. 

لامپ های ال ای دی PROTECT و LIMIT روی پانل جلو نشان دهنده وضعیت عملیاتی کنونی پاور آمپلی فایرها هستند.

 واردات ومشخصات  پاور میکسر دایناکورد 1000
واردات ومشخصات پاور میکسر دایناکورد 1000

واردات ومشخصات پاور میکسر دایناکورد 1000

قیمت پاور میکسر دایناکورد 1000 سری 3

هدف شرکت دایناکورد از ساخت پاور میکسر، تحقق رویای خود و دست یابی به یک استاندارد جدید در میزهای صدا، با یکپارچگی میکسر و آمپلی فایر است.

قیمت پاور میکسر های دایناکورد را میتوان به عنوان یکی از گران قیمت ترین پاور میکسر های موجود در بازار ایران دانست.

در بازار ایران قیمت پاور میکسر دایناکورد 1000 بر اساس نوع تایوانی ، چینی و آلمانی مشخص میشود.

که قیمت پاور میکسر های دایناکورد 1000 چینی از همه مدل های مجود در بازار ارزان تر هست و کیفیت آن ببه مراطب پایین تر از بقیه مدل ها میباشد .

قیمت پاور میکسر دایناکورد 1000 تایوانی از نمونه چینی آن بالاتر می باشد و همچنین کیفیت آن نیز به مراطب بالاتر میباشد.

اما آخرین مدل از این سری محبوب قیمت مدل پاور میکسر دایناکورد 1000 سری 3 یا تری آلمانی می باشد که دارای کیفیتی کم نظیر می باشد.

تفاوت قیمت پاور میکسر دایناکورد 1000 سری 3 در فروشگاه بتاترون

فروشگاه بتاترون همواره سعی در اراعه محصولات اصلی می باشد . از همین نظر  فروشگاه اینترنتی بتاترون این امکان را به کاربران می دهد که بسته به نیازشان بین کشور های سازنده محصول انتخاب را انجام دهند.

برای مشاهده قیمت های پاور میکسر دایناکورد 1000 سری 3  فروشگاه بتاترون این امکان را به شما میدهد که خود بین قیمت ها پاور میکسر دایناکورد 1000 سری 3 آلمانی ( اصل ) و تایوانی انتخاب را انجام دهید.

واردات ومشخصات پاور میکسر دایناکورد 1000

راهکار خلاقانه برای محافظت از حمل و نقل

پاور میکسر دایناکورد 1600-3 و پاور میکسر دایناکورد 1000-3 مجهز به یک درپوش پلاستیکی محکم با دستگیره یکپارچه (یک تکه) می باشند، یک راهکار بسیار خلاق که باعث محافظت بهینه از دستگاه و سهولت بیشتر در حمل آن می شود.

برای PowerMate 2200 به دلیل اندازه بزرگتر آن، استفاده از جعبه آلومینیومی (flight-case) توصیه می شود. آپشن دیگر دستگاه کاور گرد و غبار DC-PM2200-COVER است.

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

شرکت پرتوتجارت با سالها سابقه و همکاری با کارشناسان کاردان در زمینه تجارت و بازرگانی، صادرات و واردات، می تواند راهنمای شما در تمامی امور بازرگانی باشد. از خدمات این شرکت تجاری می توان به مشاوره بازرگانی، ثبت سفارش، انجام حواله های بانکی، خرید کالا، انجام تشریفات اداری گمرک و پیگیری اسناد، حمل و نقل کالا و … اشاره کرد. پیشنهاد ما درحوزه بازرگانی این می باشد که امور بازرگانی خود را به ترخیص کاران و کارشناسان در این زمینه بسپارید. تا از تجارتی امن و قانونی در اسرع وقت بهره مند شوید.

شما عزیزان می توانید برای هرگونه پرسش و پاسخ در خصوص واردات پاور میکسر دایناکورد 1000 رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 واردات ومشخصات  پاور میکسر دایناکورد 1000
واردات ومشخصات پاور میکسر دایناکورد 1000

ذکر منبع: www.betatron.ir

واردات ومشخصات پاور میکسر دایناکورد 1000

محمد رجبی

محمد رجبی

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

31 پاسخ

  1. Have you ever thought about creating an ebook or guest authoring on other sites? I have a blog centered on the same ideas you discuss and would really like to have you share some stories/information. I know my audience would value your work. If you’re even remotely interested, feel free to send me an e-mail.

  2. magnificent post, very informative. I wonder why the other specialists of this sector do not notice this. You must continue your writing. I’m confident, you have a great readers’ base already!

  3. Good day! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell you I genuinely enjoy reading your posts. Can you recommend any other blogs/websites/forums that deal with the same topics? Thank you so much!

  4. Hiya! Quick question that’s completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My blog looks weird when viewing from my iphone4. I’m trying to find a template or plugin that might be able to resolve this problem. If you have any suggestions, please share. Thanks!

  5. Have you ever considered about including a little bit more than just your articles? I mean, what you say is important and everything. However think about if you added some great pictures or video clips to give your posts more, “pop”! Your content is excellent but with images and clips, this blog could undeniably be one of the greatest in its field. Wonderful blog!

  6. Nice post. I learn something more challenging on different blogs everyday. It will always be stimulating to read content from other writers and practice a little something from their store. I’d prefer to use some with the content on my blog whether you don’t mind. Natually I’ll give you a link on your web blog. Thanks for sharing.

  7. Unquestionably believe that which you said. Your favorite reason seemed to be on the internet the easiest thing to be aware of. I say to you, I definitely get annoyed while people think about worries that they plainly don’t know about. You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole thing without having side-effects , people could take a signal. Will likely be back to get more. Thanks

  8. It is appropriate time to make some plans for the future and it is time to be happy. I have read this post and if I could I want to suggest you few interesting things or advice. Maybe you can write next articles referring to this article. I want to read even more things about it!

  9. Hi, just required you to know I he added your site to my Google bookmarks due to your layout. But seriously, I believe your internet site has 1 in the freshest theme I??ve came across. It extremely helps make reading your blog significantly easier.

  10. Good day! I could have sworn I’ve been to this site before but after reading through some of the post I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m definitely delighted I found it and I’ll be bookmarking and checking back often!

  11. I discovered your blog site on google and check a few of your early posts. Continue to keep up the very good operate. I just additional up your RSS feed to my MSN News Reader. Seeking forward to reading more from you later on!…

  12. Hi my family member! I want to say that this article is amazing, nice written and come with approximately all vital infos. I would like to look extra posts like this.

  13. I’m not that much of a internet reader to be honest but your blogs really nice, keep it up! I’ll go ahead and bookmark your website to come back in the future. Many thanks

  14. Good day! Do you know if they make any plugins to assist with SEO? I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good success. If you know of any please share. Appreciate it!

  15. I have been examinating out a few of your posts and i can claim pretty clever stuff. I will make sure to bookmark your website.

  16. Thanks for another fantastic post. Where else could anybody get that type of information in such a perfect way of writing? I have a presentation next week, and I’m on the look for such information.

  17. There are some fascinating time limits on this article however I don’t know if I see all of them heart to heart. There is some validity however I will take maintain opinion till I look into it further. Good article , thanks and we would like more! Added to FeedBurner as effectively

  18. I am often to blogging and i really appreciate your content. The article has really peaks my interest. I am going to bookmark your site and keep checking for new information.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *