واردات ماشین آلات برش لیزری

صفحه اصلی » خدمات ما » واردات ماشین آلات برش لیزری

واردات ماشین آلات برش لیزری از کشور چین ماشین الات و دستگاه های برش لیزر در مدل ها و اندازه های مختلف توسط برند ها و شرکت های زیادی تولید می شوند و فراوانی بسیار زیادی در بازار فروش و کار دارند و خواهان زیادی نیز در بازار کار دارند .

واردات ماشین آلات برش لیزری
واردات ماشین آلات برش لیزری

ماشین برش لیزر چیست ؟

از این ماشین الان برای برش دقیق فلز و غیر فلز استفاده می شود چون این دستگاه های برش با سرعت بسیار بالا و با دقت میلیمتری عمل برش / سوراخ کاری / ایجاد طرح های مختلف انجام می دهند و به خاطر همین موضوع کاربرد های زیادی در صنعت دارند و در کارخانه جات و کارگاه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند و کاربرد های بسیار زیادی دارند .

احتراما این مجموعه با دارا بودن دفاتر تجاری در کشور چین ، آلمان و ترکیه در صورت داشتن هرگونه استعلام و قیمت جهت خرید “ماشین آلات برش لیزری” و انتقال آن به داخل کشور و انجام پروسه های تشریفات قانونی در کشور مبدا و ایران با مشاورین ما تماس حاصل نمایید و یا مشخصات فنی کالا و دستگاه مورد نظر را در شبکه های اجتماعی واتس آپ یا ایمیل ارسال نمایید و در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس حاصل خواهند نمود.

  • تعرفه گمرکی دستگاه لیزر: 84411000 و همچنین 84561000.
واردات ماشین آلات برش لیزری
واردات ماشین آلات برش لیزری
واردات ماشین آلات برش لیزری

کاربرد های برش لیزر

ماشین الات برش لیزر کاربرد های بسیار زیادی در صنعت دارند و از اهمیت بالایی برخوردار هستند ، برای مثال به چندین مورد اشاره می کنیم :

  1. برش لیزری پارچه و موارد مشابه
  2. حکاکی طلا و نقره
  3. برش و حکاکی انواع فلزات مانند ( استیل / برنج / مس / المینیوم / انواع الیاژ )
  4. حکاکی و برش اهن
  5. حکاکی و برش انواع سنگ
  6. برش و حکاکی انواع چوب
  7. برش و حکاکی شیشه
  8. برش و حکاکی چرم
  9. برش نمد
  10. حکاکی لیزری کاغذ
  11. برش کاغذ

و خیلی موارد دیگر که از کاربرد های فرعی می باشند می توان نام برد .

واردات ماشین آلات برش لیزری
واردات ماشین آلات برش لیزری

نحوه ی عملکرد دستگاه برش لیزر

عملکرد دستگاه برش لیزر به این صورت می باشد که اول محصول و وسیله ای که می خواهیم برش دهیم را در داخل دستگاه قرار می دهیم و بعد از ان لیزر دستگاه را بر روی محل برش و یا حکاکی قرار می دهیم و میزان دقیق اطلاعات و ورودی های اولیه را برای کار وارد سیستم می کنیم ، دستگاه به صورت خودکار شروع به کار کرده و به اتمام می رساند و بعد از اتمام کار ، بخش های برش داده شده توسط گازی با فشار بالا تمیز می شوند تا کار صاف و تمیز باشد .

این پروسه می تواند در ماشین ها و دستگاه های متفاوت فرق کنید ، برای مثال می تواند مراحلی اضافه شده و یا حذف شود ، ولی به صورت کلی به این شکل انجام می شود .

واردات ماشین آلات برش لیزری
واردات ماشین آلات برش لیزری

راهنمای سفارش واردات ازشرکت پرتوتجارت

شما می توانید انواع ماشین الات و دستگاه های برش لیزر و . . . را با بهترین کیفیت و قیمت را از شرکت پرتوتجارت سفارش دهید و با بهترین کیفیت و در کم ترین زمان تحویل بگیرد ، شما می توانید علاوه بر دستگاه های برش لیزر دستگاه ها و ماشین الات دیگری  را با برند های معتبر توسط شرکت پرتوتجارت سفارش دهید .

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

شرکت پرتوتجارت با سالها سابقه و همکاری با کارشناسان کاردان در زمینه تجارت و بازرگانی، صادرات و واردات، می تواند راهنمای شما در تمامی امور بازرگانی باشد. از خدمات این شرکت تجاری می توان به مشاوره بازرگانی، ثبت سفارش، انجام حواله های بانکی، خرید کالا، انجام تشریفات اداری گمرک و پیگیری اسناد، حمل و نقل کالا و … اشاره کرد. پیشنهاد ما درحوزه بازرگانی این می باشد که امور بازرگانی خود را به ترخیص کاران و کارشناسان در این زمینه بسپارید. تا از تجارتی امن و قانونی در اسرع وقت بهره مند شوید.

شما عزیزان می توانید برای هرگونه پرسش و پاسخ در خصوص واردات ماشین آلات برش لیزری   به صورت رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

واردات ماشین آلات برش لیزری
واردات ماشین آلات برش لیزری

محمد رجبی

محمد رجبی

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

13 پاسخ

  1. Hey there! This post could not be written any better! Reading through this post reminds me of my old room mate! He always kept talking about this. I will forward this article to him. Pretty sure he will have a good read. Thanks for sharing!

  2. Hey! This post could not be written any better! Reading this
    post reminds me of my previous room mate! He always kept chatting about this.
    I will forward this article to him. Pretty sure he will have a good read.
    Thank you for sharing!

    my web site :: vpn special code

  3. May I simply just say what a comfort to find somebody who really
    understands what they are talking about online. You definitely understand how to bring a
    problem to light and make it important. A lot more people need to read this and understand this side of the story.

    I was surprised that you aren’t more popular since you surely have the gift.

    My page vpn special

  4. Hey there just wanted to give you a brief heads up and let you know a few of the pictures aren’t loading properly. I’m not sure why but I think its a linking issue. I’ve tried it in two different browsers and both show the same results.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *