ترخیص ماژول از گمرک

صفحه اصلی » خدمات ما » ترخیص ماژول از گمرک

 ترخیص ماژول از گمرک ماژول ها تنوع زیادی دارند به گونه ای که از انواع ماژول در همه صنایع استفاده می شود. با توجه به اهمیت زیادی که ماژول در صنایع مختلف دارد، ترخیص ماژول از گمرک یکی از حساس ترین کارهایی است که توسط شرکت ها و ترخیص کننده ماژول از گمرک صورت می گیرد.

ترخیص کار ماژول از گمرک طبق سابقه ای که در این زمینه داشته به خوبی با مراحل ترخیص ماژول از گمرک آشنایی دارد و به تبع همین آشنایی قادر است به موقع مدارک ترخیص ماژول از گمرک را مهیا کند.

 پرتوتجارت شرکت ترخیص ماژول از گمرک است که خدمات ارزشمندی در خصوص خدمات ترخیص کالا به بازرگانان و وارد کنندگان انواع ماژول ارائه می دهد. خدمات ترخیص ماژول عبارت است از کلیه کارهایی که فرد برای ترخیص ماژول انجام می دهد؛ بنابراین اگر به دنبال ترخیص کار حرفه ای ماژول از گمرک هستید تنها کافی است با استفاده از شماره های زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ترخیص ماژول از گمرک
ترخیص ماژول از گمرک

ترخیص انواع ماژول از گمرک

خدمات ترخیص ماژول از گمرک توسط ترخیص کاران مجرب و حرفه ای در کوتاهترین زمان ممکن انجام می گیرد. با توجه به وضعیت فعلی کشور واردات ماژول بیشتر از کشورهای ترکیه، چین و امارات صورت می گیرد. معمولا ترخیص کاران برای ترخیص ماژول گمرکی را انتخاب می کنند که ماموران گمرکی زیاد سخت نمی گیرند. اما این حرف به معنای بی توجهی به قوانین گمرکی نیست بلکه تنها تعداد بررسی و برخی سخت گیری ها کمتر از سایر گمرک ها است.

از جمله انواع ماژول هایی که در گمرک ترخیص می شود، عبارت است از:

1. ترخیص ماژول تلویزیون از گمرک

ماژول تلویزیون یکی از ماژول هایی است که درصد واردات بیشتری دارد. این ماژول زیر نظر افراد متخصص طراحی و تولید می شود‌. برای ترخیص ماژول تلویزیون بهتر است از شرکت های معتبری که در این زمینه و ترخیص قطعات لوازم برقی از گمرک فعالیت گسترده دارند، کمک بگیرید.

2. ترخیص ماژول مانیتور

ماژول مانیتور با توجه به کارکرد منحصر به فردی که دارد در شرکت های معتبر تولید و سپس به سایر کشور ها صادر می شود. بازرگانان ایرانی مانیتور را بیشتر از کشور ترکیه که شریک تجاری دیرینه ایران است خریداری می کنند. واردات این ماژول بیشتر به صورت زمینی بوده و ترخیص ماژول مانیتور بیشتر از گمرک شهید رجایی انجام می گیرد.

3. ترخیص ماژول ال ای دی

ماژول های ال ای دی و ال سی دی دو نوع پر کاربرد از انواع ماژول های با کیفیت هستند که در صنایع مختلف نیز کاربرد خود را نشان داده اند. برای ترخیص ماژول ال ای دی باید تمام مدارک مورد نیاز را بعد از خرید بار جمع‌آوری کنید. شرایط ترخیص ماژول ال سی دی نیز درست مانند ترخیص سایر ماژول ها می باشد. تنها در برخی مدارک مربوط به ترخیص با یکدیگر تفاوت دارند.

ترخیص ماژول از گمرک
ترخیص ماژول از گمرک

4. ترخیص ماژول مانیتور

مانیتور یکی از قطعات اصلی در کامپیوتر، تلویزیون و سایر وسایل برقی است. بدین ترتیب ماژول مانیتور باید کیفیت بالایی داشته باشد تا بتواند سالها بدون مشکل کار کند. از این رو خرید و ترخیص ماژول مانیتور حساسیت زیادی دارد.

5. ترخیص ماژول تبلیغاتی

این روزها تابلو های تبلیغاتی در سطح شهر و فروشگاه های بزرگ کاربرد گسترده ای پیدا کرده است. ماژول های تبلیغاتی متناسب با هر تابلویی سایز، رنگ و کارایی متفاوتی دارند. یکی از مراحل ترخیص ماژول تبلیغاتی بررسی کیفیت این قطعه است.

6. ترخیص ماژول شبکه

در بین ماژول هایی که نام بردیم ماژول شبکه کارایی گسترده و تعرفه گمرکی مناسبی دارد؛ بنابراین با توجه به سود خوبی که فروش این ماژول دارد، بازرگانان سعی می کنند با کمک گرفتن از ترخیص کاران حرفه ای ترخیص ماژول شبکه را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

7. ترخیص ماژول نمایشگر تلفن همراه

ماژول نمایشگر تلفن همراه با توجه به مدل و سیستم هر گوشی جزئیات متفاوتی دارد. این نوع ماژول ها بیشتر از تولید کنندگان خارجی که معتبر هستند و در تولید قطعات خود از بهترین مواد استفاده می کنند خریداری شده و وارد کشور می شود. ترخیص کاران حرفه ای کاملا با چگونگی ترخیص و نحوه جمع‌آوری مدارک و ارائه آنها به مسئولین مرتبط آشنایی دارند؛ بنابراین کارهای مربوط به ترخیص ماژول نمایشگر تلفن همراه را تا روز ترخیص انجام داده و آماده دریافت برگه ترخیص و دریافت بار از انبار می شوند.

هزینه ترخیص ماژول از گمرک

هزینه ترخیص ماژول و ترخیص لوازم یدکی خودرو از گمرک مطابق با نوع و تعداد ماژول، کشور سازنده، وزن بار و … مشخص می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص بهتر است با مشاوران ما تماس بگیرید و سوالات خود را از آنها بپرسید.

ترخیص ماژول از گمرک
ترخیص ماژول از گمرک

سوالات متداول در خصوص ترخیص ماژول از گمرک

ترخیص کار ماژول از گمرک چه تاثیری در روند انجام مراحل ترخیصی دارد؟

ترخیص کار ماژول در گمرک با توجه به مهارتی که در زمینه ترخیص انواع کالا ها به ویژه ماژول از گمرک دارد، به آسانی در مدت زمان اندکی مدارک موجود برای ترخیص را جمع آوری کرده و با تحویل آنها به گمرک بار را از گمرک تحویل می گیرد.

تعرفه ترخیص ماژول چقدر است؟

با توجه به این مسئله که تعرفه گمرکی هر کدام از ماژول ها با یکدیگر فرق دارد، بهتر است جهت استعلام قیمت با ما تماس بگیرید. از جمله راه های ارتباطی مشتریان با شرکت ما می توان به سایت اینترنتی و شماره تماس های درج شده در این صفحه اشاره کرد.

مزایا بهره مندی از خدمات شرکت پرتوتجارت جهت ترخیص ماژول؟

شرکت پرتوتجارت  یکی از شرکت های معتبر است که با در اختیار داشتن ترخیص کاران حرفه ای صفر تا صد خدمات ترخیص ماژول و سایر محموله ها را در سریعترین زمان ممکن با تعرفه گمرکی مناسب به مشتریان خود ارائه می دهد.

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

شرکت پرتوتجارت با سالها سابقه و همکاری با کارشناسان کاردان در زمینه تجارت و بازرگانی، صادرات و واردات، می تواند راهنمای شما در تمامی امور بازرگانی باشد. از خدمات این شرکت تجاری می توان به مشاوره بازرگانی، ثبت سفارش، انجام حواله های بانکی، خرید کالا، انجام تشریفات اداری گمرک و پیگیری اسناد، حمل و نقل کالا و … اشاره کرد. پیشنهاد ما درحوزه بازرگانی این می باشد که امور بازرگانی خود را به ترخیص کاران و کارشناسان در این زمینه بسپارید. تا از تجارتی امن و قانونی در اسرع وقت بهره مند شوید.

ثبت سفارش خودکار
ترخیص ماژول از گمرک

محمد رجبی

محمد رجبی

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

14 پاسخ

  1. Please let me know if you’re looking for a writer for your weblog. You have some really good posts and I feel I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I’d absolutely love to write some articles for your blog in exchange for a link back to mine. Please blast me an e-mail if interested. Cheers!

  2. I have been absent for a while, but now I remember why I used to love this website. Thank you, I¦ll try and check back more often. How frequently you update your web site?

  3. I’d need to examine with you here. Which isn’t something I normally do! I get pleasure from studying a post that will make folks think. Additionally, thanks for allowing me to comment!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *