واردات مصالح ساختمانی از چین

صفحه اصلی » خدمات ما » واردات مصالح ساختمانی از چین

واردات مصالح ساختمانی از چین کمک می کند، تا به مصالح باکیفیت و درجه یک دسترسی داشته باشیم. چین کشوری است با وسعت بسیار زیاد که امروزه به یکی از قطب‌ های صادرات جهان تبدیل شده‌ است. این کشور همان‌ طور که پیداست با ابرقدرت‌ های جهان در حال رقابت است. و با جرأت می‌ توان گفت که بخش اعظمی از صادرات کل جهان را به خودش اختصاص داده‌ است. محصولات این کشور بسیار زیاد است و خریداران زیادی برای دستیابی به محصولات متنوع و باکیفیت را از چین خریداری می کنند. به‌ طوری‌ که شاید نتوان همه محصولات را نام برد. مثلاً مصالح ساختمانی یکی از موارد صادرات این کشور است.

واردات مصالح ساختمانی از چین
واردات مصالح ساختمانی از چین

 علاوه‌ بر آن چین در صادرات لوازم الکتریکی، لوازم دکوری، اکسسوری، بدلیجات، لوازم خانگی و غیر نیز فعال است. با وجودی که کشور ما یکی از وارد کنندگان عمده محصولات مختلف از کشور چین است. اما هنوز هم جای بسیار زیادی برای تجارت افراد مختلف وجود دارد. و افراد زیادی می توانند به عرصه واردات از کشور چین پا بگذارند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با واردات انواع مصالح ساختمانی از کشور چین بیشتر آشنا کنیم. اگر قصد واردات مصالح ساختمانی از چین را دارید با ما همراه باشید.

نکاتی در مورد واردات مصالح ساختمانی از چین

همان‌ طور که اشاره شد چین یکی از صادر کنندگان بزرگ مصالح ساختمانی در جهان است حال اگر شما قصد واردات مصالح ساختمانی از چین را دارید ما در این بخش می‌ خواهیم نکاتی را در خصوص واردات برای شما بازگو کنیم.

  1. یافتن شرکت

در گام نخست شرکت مورد نظر خودتان را شناسایی کنید یعنی شما برای این کار باید بدانید که با کدام شرکت قرار است وارد معامله شوید.

  1. مقایسه قیمت ها

گام بعدی برای واردات مصالح ساختمانی از چین مقایسه قیمت‌ هاست شما در مرحله دوم پس‌ از شناسایی شرکت مورد نظرتان باید سعی کنید قیمت‌ ها را با دیگر شرکت‌ ها مقایسه کنید. گران خریدن الزاماً به‌ معنای خرید خوب نیست گاهی اوقات ما می‌توانیم اجناس خوب را با قیمت مناسب از فروشندگان منصف تهیه کنیم. قیمت ها را مقایسه کنید تا بتوانید خرید خوب و به‌ صرفه ای داشته باشید.

  1. نیاز بازار و مصرف‌ کننده به کالای مورد نظر

این مورد بسیار با اهمیت است و شما باید در پخت به‌ خوبی شناسایی کنید که نیاز بازار و مصرف‌ کننده به کالای موردنظر شما چقدر است چرا که اگر بازار اشباع از این نوع کالا باشد یا مصرف‌ کننده رغبتی به خرید آن نداشته باشد، تجارت و واردات شما بیهوده خواهد بود و ممکن است مستلزم ضرر و زیان فراوان شوید. پس شناسایی و تحقیق در مورد نیاز بازار را فراموش نکنید.

  1. عقد قرارداد

تقریباً آخرین مرحله و شاید بتوان گفت مهم‌ ترین مرحله در زمینه واردات مصالح ساختمانی از چین یا هر نوع کالای دیگری عقد قرارداد است. این کار حتی ممکن است زمان بر باشد شما در هنگام عقد قرارداد با شرکت‌ های تولید کننده و فروشندگان به مواردی از جمله هزینه‌ های حمل‌ و نقل اشاره می‌ کنید. حتی ممکن است در هنگام عقد قرارداد با تولید کنندگان چانه بزنید و تخفیفی در ورود اجناس خریداری‌ شده از آن‌ ها بگیرید. پس در این مرحله دقت لازم را داشته باشید.

واردات مصالح ساختمانی از چین
واردات مصالح ساختمانی از چین

واردات مصالح ساختمانی از چین با شرکت پرتوتجارت 

واردات مصالح ساختمانی از چین به تجربه و تخصص کافی نیاز دارد. در این زمینه بهتر است از یک شرکت بازرگانی کمک بگیریدو تا مصالح درجه یک را وارد کنید. یکی از شرکت های معتبر در زمینه واردات محصولات مختلف از چین شرکت پرتوتجارت با سابقه خرید و واردات به سراسر دنیا است.

واردات مصالح ساختمانی از چین
واردات مصالح ساختمانی از چین

خرید انواع مصالح ساختمانی از چین

همان‌ طور که اشاره شد چین یکی از صادر کنندگان بزرگ مصالح ساختمانی است. اگر قصد واردات مصالح را دارید باید نوع آن‌ ها را شناسایی کنید و با نوع مصالح مختلف آشنایی داشته باشید تا بتوانید خرید خودتان را انجام دهید. ما برای ساخت‌ و ساز به مصالح مختلف نیاز داریم که در زیر به برخی از این مصالح مهم اشاره می‌ شود.

  1. بتن

بتن مخلوطی از چند ماده است که برای ساختمان مورد نیاز است و یکی از موارد مهم برای ساخت‌ و ساز به حساب می‌ آید.

  1. آهن و تیر آهن

آهن و تیرآهن از مصالح مورد نیاز برای ساخت و ساز هستند. از تیرآهن در موارد بسیار زیادی استفاده می‌ شود و می‌ تواند یکی از گزینه‌ های مناسب برای واردات مصالح ساختمانی از چین باشد.

  1. گچ، سیمان، سنگ

گچ سیمان و سنگ هر کدام از موارد بسیار مورد نیاز در ساخت و ساز هستند که همواره مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

  1. آجر و سفال

آجر و سفال هم از مواردی هستند که در ساختمان‌ سازی مورد نیاز هستند و می‌ توانند برای واردات مصالح ساختمانی از چین مورد توجه باشند.

روش‌ های مختلف واردات مصالح ساختمانی از چین

حال که به موارد بالا توجه کردید برای واردات مصالح ساختمانی از چین نیز باید راه‌ های مختلف را شناسایی کنید. ما در زیر به چند راه اشاره می‌ کنیم که از این طریق می‌ توانید واردات خودتان را از چین به کشور وارد کنید.

الف. واردات مصالح ساختمانی از چین به صورت خرید مستقیم

اگر فرصت کافی برای خرید دارید می‌ توانید خودتان مستقیماً برای خرید اقدام کنید. این کار مزایای زیادی دارد مثلاً شما می‌ توانید چندین شرکت تولید کننده را شناسایی کنید و از بین آن‌ ها بهترین‌ ها را انتخاب کنید که از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشند.

مزیت دیگر این روش این است که شما می‌ توانید جنس خریداری‌ شده را با چشم خودتان ببینید و مورد تأییدتان باشد.

ب. خرید آنلاین

اگر فرصت کافی برای خرید ندارید خرید آنلاین گزینه بسیار مناسبی است. از مزیت‌ های این روش این است که شما می‌ توانید بدون حضور و در کمترین زمان ممکن خرید خودتان را انجام دهید.

ج. واردات مصالح ساختمانی از چین به صورت خرید با واسطه

اگر فرصت خرید مستقیم را ندارید و با خرید آنلاین هم آشنایی کافی ندارید می‌ توانید از خرید با واسط استفاده کنید. از معایب این نوع خرید کردند این است که با وجود واسط ممکن است شما هزینه‌ های بیش تری را پرداخت کنید و جنس را با قیمت بالاتری خریداری کنید. اما در عوض واسطه جنس را برای شما به‌آسانی خریداری می‌ کند و به دست تان می‌ رساند.   

واردات مصالح ساختمانی از چین
واردات مصالح ساختمانی از چین

تقسیم بندی مصالح ساختمانی

مصالح ساختمانی به دو نوع مصالح ساختمانی درجا و مصالح ساختمانی پیش‌ ساخته تقسیم می‌ شوند که در زیر به هر کدام از آن‌ ها می‌ پردازیم.

۱. مصالح ساختمانی درجا

مصالح ساختمانی درجا به مصالح ساختمانی اطلاق می‌ شود که در هنگام ساخت‌ و ساز و در همان مکان تهیه می‌ شود. مانند: بتن.

۲. مصالح ساختمانی پیش‌ ساخته

منظور از مصالح ساختمانی پیش‌ ساخته مصالح ساختمانی است که پیش‌ از ساخت‌ و ساز توسط شرکت‌ ها و کارگاه‌ های تولیدی تولید و وارد بازار می‌ شود. از این‌گونه مصالح همواره در بازار موجود است و به راحتی می‌ توانید تهیه کنید. مانند: انواع گچ‌ بری‌ های پیش‌ ساخته. مصالح ساختمانی پیش‌ ساخته می‌ توانند گزینه بسیار مناسبی برای واردات مصالح ساختمانی از چین باشند و شما می توانید برای واردات آن اقدام کنید.

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

شرکت پرتوتجارت با سالها سابقه و همکاری با کارشناسان کاردان در زمینه تجارت و بازرگانی، صادرات و واردات، می تواند راهنمای شما در تمامی امور بازرگانی باشد. از خدمات این شرکت تجاری می توان به مشاوره بازرگانی، ثبت سفارش، انجام حواله های بانکی، خرید کالا، انجام تشریفات اداری گمرک و پیگیری اسناد، حمل و نقل کالا و … اشاره کرد. پیشنهاد ما درحوزه بازرگانی این می باشد که امور بازرگانی خود را به ترخیص کاران و کارشناسان در این زمینه بسپارید. تا از تجارتی امن و قانونی در اسرع وقت بهره مند شوید.

شما عزیزان می توانید برای هرگونه پرسش و پاسخ در خصوص  واردات مصالح ساختمانی از چین  به صورت رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

واردات مصالح ساختمانی از چین
واردات مصالح ساختمانی از چین
محمد رجبی

محمد رجبی

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

20 پاسخ

  1. hey there and thank you to your info – I’ve definitely picked up anything new from right here. I did however expertise a few technical points using this web site, since I experienced to reload the site lots of times prior to I could get it to load correctly. I have been considering in case your web host is OK? No longer that I am complaining, however sluggish loading cases occasions will sometimes have an effect on your placement in google and can harm your quality rating if ads and ***********|advertising|advertising|advertising and *********** with Adwords. Anyway I’m adding this RSS to my email and can glance out for a lot extra of your respective exciting content. Make sure you replace this once more soon..

  2. Definitely believe that which you said. Your favorite reason seemed to be on the internet the simplest thing to be aware of. I say to you, I definitely get irked while people think about worries that they plainly don’t know about. You managed to hit the nail upon the top and also defined out the whole thing without having side effect , people can take a signal. Will probably be back to get more. Thanks

  3. Hey there would you mind stating which blog platform you’re working with? I’m planning to start my own blog soon but I’m having a tough time selecting between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I’m looking for something completely unique. P.S My apologies for being off-topic but I had to ask!

  4. My brother suggested I might like this blog. He was entirely right. This post truly made my day. You cann’t imagine simply how much time I had spent for this info! Thanks!

  5. I’ve been exploring for a bit for any high-quality articles or weblog posts on this sort of house . Exploring in Yahoo I ultimately stumbled upon this site. Studying this information So i’m glad to exhibit that I have a very good uncanny feeling I found out exactly what I needed. I most certainly will make certain to don’t forget this web site and provides it a look on a relentless basis.

  6. It is perfect time to make some plans for the future and it is time to be happy. I’ve read this post and if I could I desire to suggest you few interesting things or suggestions. Perhaps you can write next articles referring to this article. I wish to read even more things about it!

  7. An fascinating dialogue is value comment. I believe that you should write more on this topic, it may not be a taboo topic but typically people are not enough to talk on such topics. To the next. Cheers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *