ثبت سفارش بلبرینگ

صفحه اصلی » خدمات ما » ثبت سفارش بلبرینگ

ثبت سفارش بلبرینگ بلبرینگ در لغت به معنای یاتاقان توپی است. بلبرینگ ها برای به چرخش در آوردن اجسامی که وزن بالایی دارند استفاده می شوند و قدرت تحمل بارهای محوری، شعاعی و یا هر دو آن ها را دارند.

از آن جایی که بلبرینگ ها برای استفاده در وسیله های مختلف و در صنعت های متفاوتی ساخته می شوند، انواع بسیاری دارند که هر کدام از آن ها، دارای ویژگی مخصوص به خود هستند. شما می توانید برای خرید بلبرینگ و رولبرینگ مورد نیاز مجموعه واع بلبرینگ

با پیشرفت صنایع و نیاز آن ها به انواع متفاوت بلبرینگ ها با ویژگی های مختلف، تنوع زیادی در بلبرینگ ها به وجود آمد.

به طوری که امروزه طیف گسترده  ای از بلبرینگ های مختلف با عملکردها و ساختارهای مخصوص به هر کاری تولید می شود که فروش بلبرینگ را نیز بسیار گسترده کرده است به طوری ک هر دستگاه یا مجموعه ای که درحوزه صنایع یا دستگاه های صنعتی مشغول به فعالیت است در همان ابتدای کار نیاز به خرید بلبرینگ را احساس می کنند.

ثبت سفارش بلبرینگ

بلبرینگ اصلی و تقلبی

این روزها متاسفانه بازار بلبرینگ‌ها و رولبرینگ‌های تقلبی بسیار داغ شده است. به همین دلیل بزرگ‌ترین دغدغه هر فردی که به دنبال خرید این قطعات است راه‌های تشخیص آن می‌باشد. یک بلبرینگ تقلبی خیلی سریع خراب می‌شود و یا به درستی کار نمی‌کند.

از این رو گاهی حتی باعث از کار افتادن آن دستگاه و در نتیجه خسارت شدید به ما می‌شود.

گرچه که اگر بلبرینگ از مراکز معتبر خریداری نشود گاهی ممکن است تا زمان استفاده از آن متوجه تقلبی بودن قطعه نشویم اما باز هم راه‌های بسیاری وجود دارد که بتوانیم تا حدی اصل بودن آن را در هنگام خرید تشخیص دهیم. ما نیز در اینجا به 5 مورد از آن اشاره می‌کنیم اما اگر تمایل دارید به صورت کامل با انواع راه‌ها آشنا شوید در مقاله ” روش های تشخیص بلبرینگ اصل از تقلبی” بیشتر در این باره صحبت کردیم.

ثبت سفارش بلبرینگ
ثبت سفارش بلبرینگ

ثبت سفارش بلبرینگ

راه‌های تشخیص بلبرینگ اصلی و تقلبی؟

نوع بسته بندی
رنگ و شکل جعبه و بسته بندی گویای اصل یا تقلبی بودن بلبریگ است.
نوشته‌های روی بلبرینگ
فونت نوشته‌های روی بلبرینگ (شماره فنی حک شده بر روی آن) برای هر برند متفاوت است. پس یکی از راه‌های تشخیص، توجه به اندازه و شکل فونت نوشته‌ها است.
کشور سازنده
برندهایی مانند SKF و FAG شماره فنی محصولات تولیدی را با توجه به آن کشور حک می‌کنند. مثلا بلبرینگ ZZ608، معمولا در ایتالیا ساخته می‌شود و اگر در این کشور این بلبرینگ که ساخت آلمان است خریداری شود به طور حتم تقلبی است.
توجه به کاتالوگ
قبل از خرید باید به کدهای درون کاتالوگ هر برند دقت شود و با کد روی بلبرینگ و جعبه آن تطبیق داده شود.
قیمت
طبیعتا یکی دیگر از راه‌های تشخیص بلبرینگ اصلی از تقلبی، توجه به قیمت آن است. می‌توان قیمت بلبرینگ را در سایت‌های خارجی چک کرد و با قیمت یورو و دلار و همچنین هزینه حمل، سود فروشنده و انبارداری مقایسه کرد. این کار یک حدود قیمت دست هر خریداری می‌دهد که از این طریق می‌تواند متوجه شود که آیا این بلبرینگ اصل است یا خیر.

ثبت سفارش بلبرینگ

فروش بلبرینگ

فروش بلبرینگ به فاکتور های زیادی از قبیل جنس بلبرینگ، برند سازنده آن، سایز بلبرینگ، مدل آن و … وابسته است. علاوه بر موارد ذکر شده خدمات پس از فروشی ک یک مجموعه در اختیار شما قرار می دهد تاثیر چشم گیری بر قیمت گذاری آن ها دارد.

مجموعه بیرینگ مارت با سابقه طولانی مدتی که در این حوزه دارد به یکی از شناخته شده ترین و در عین حال معتبر ترین مجموعه های فعال در این حوزه تبدیل شده است که تضمین کیفیت و قیمت از اصلی ترین مواردی است که این مجموعه را از سایر رقبا متمایز می سازد.

کارشناسان این مجموعه در تمام طول هفته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند تا در صورت بروز هر گونه مشکل و یا ایرادی بتوانید با کمک این کارشناسان در کوتاه ترین زمان و با کمترین آسیبی آن را حل و فصل نمایید.

جالب است بدانید که این مجموعه پس از فروش بلبرینگ در صورت نیاز مشتری کارشناسانی را به محل اعزام می کنند تا آن ها در نصب بلبرینگ و قرار دادن آن در دستگاه یاری نمایند چرا که اگر فرد تخصص و دانش کافی نصب بلبرینگ را نداشته باشد ممکن است خسارت های جبران ناپذیری به دستگاه و در کل مجموعه شما وارد کند.

ثبت سفارش بلبرینگ

بلبرینگ های شیار عمیق

بلبرینگ های شیار عمیق یکی از پرکاربردترین و پر استفاده ترین نوع بلبرینگ ها هستند.

دلایلی که باعث رواج بلبرینگ های شیار عمیق و فروش بلبرینگ شیار عمیق دو چندان شده است به طوری که کارفرماهای زیادی به دنبال خرید بلبرینگ شیار عمیق هستند، اصطکاک کم آن ها بود؛ همین اصطکاک کم آن ها باعث می شود که بلبرینگ ها در حین کار صدای زیادی تولید نکرده و همین طور سرعت بالاتری هم داشته باشند، جالب است بدانید قیمت بلبرینگ شیار عمیق نسبت به کارایی که دارد بسیار مناسب است.
در حالت کلی خرید بلبرینگ کار بسیار ساده ای است اما نصب آن یکی از دغدغه های اصلی اپراتور ها می باشد،جالب است بدانید که نصب بلبرینگ های شیار عمیق بسیار ساده و بی دردسر است؛

در واقع دلیل نصب ساده این بلبرینگ ها، ساختار ساده آن ها است که باعث شده تا آن ها نسبت به بلبرینگ های دیگر کم تر نیاز به تعمیر پیدا کنند و نگهداری از آن ها آسان باشد

در نتیجه با یک بار خرید بلبرینگ شیار عمیق شما تا مدت ها از تعویض یا تعمیر آن ها بی نیاز هستید که موضوع موجب صرفه جویی در هزینه هایتان می شود.

بلبرینگ های شیار عمیق می توانند بارهای شعاعی و محوری را از هر دو جهت تحمل کنند و فروش بلبرینگ شیار عمیق را گسترده تر می کند.

ثبت سفارش بلبرینگ

بلبرینگ های کف گرد

می توان گفت که ساختار بلبرینگ های کف گرد نسبت به انواع دیگر بلبرینگ ها متفاوت است.

بلبرینگ های کف گرد در تحمل بارهای محوری بسیار عالی و مقاوم عمل می کنند، لذا اگر بار ورودی به مجموعه شما از نوع محوری است اولین قدم برای شما در جهت بهبود کیفیت و بهره وری خرید بلبرینگ کف گرد می باشد؛ نکته ای که درباره بلبرینگ های کف گرد یک طرفه وجود دارد این است که آن ها به هیچ وجه نباید تحت تاثیر نیروی بارهای شعاعی قرار بگیرند در غیر این صورت به سرعت تغییر حالت داده و شما مستلزم به تعویض آن ها و خرید بلبرینگ جدید هستید.

قیمت بلبرینگ کف گرد بسیار مناسب است لذا اگر کارایی لازم را برای شما دارد می توانید با خرید بلبرینگ کف گرد در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

بلبرینگ کف گرد
ثبت سفارش بلبرینگ

ثبت سفارش بلبرینگ

بلبرینگ های خود تنظیم

همان طور که می دانید ممکن است بلبرینگ ها در معرض صدمات و خطرات زیادی قرار بگیرند.

یکی از خطراتی که می تواند مشکلات زیادی را برای بلبرینگ ها و دستگاه هایی که بلبرینگ ها در آن ها قرار گرفته اند ایجاد کند، تغییر زاویه محوری آن ها است به همین دلیل اگر شما در هنگام خرید بلبرینگ دقت کافی نداشته باشید ممکن است با خرید بلبرینگ نامناسب در صورت تغییر زاویه هزینه های هنگفتی را متحمل شوید

. عموم فروش بلبرینگ های خود تنظیم مختص به جلوگیری از این مشکل است در ساخت بلبرینگ های خود تنظیم، دو ردیف ساچمه و یک حلقه بیرونی به کار می رود و برای همین است که در دستگاه هایی که از بلبرینگ های خود تنظیم استفاده می کنند، موقعیت و نسبت قرار گیری بلبرینگ نسبت به شفت متغیر است.

پس اگر در سیستم شما زاویه مداما در حال تغییر است توصیه می شود که به فکر خرید بلبرینگ خود تنظیم باشید تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه های خودف بازدهی کارتان را بالا ببرید.

در هنگام فروش بلبرینگ توصیه های لازم و نحوی نصب آن به خریداران توضیح داده می شود با این حال اگر تخصص یا تجربه کافی ندارید بهتر است از یک فرد کاردان کمک بگیرید.

بلبرینگ خود تنظیم
ثبت سفارش بلبرینگ

ثبت سفارش بلبرینگ

بلبرینگ های تماس زاویه ای

حلقه‌های خارجی و داخلی بلبرینگ تماس زاویه‌ای با همدیگر تشکیل زاویه‌ای می‌دهند که سبب می‌شود بتوانند همزمان بارهای شعاعی و محوری را تحمل کنند.

این بلبرینگ‌ها با زاویه‌ی تماس 15 درجه، 30 درجه و 40 درجه ساخته می‌شوند. قابلیت تعلیق بار به میزان این زاویه بستگی دارد. هرچه میزان زاویه بیشتر باشد تعلیق بار محوری نیز افزایش می‌یابد. هر چقدر که درجه زاویه کمتر باشد کاربرد آن برای متصل شدن به ماشین آلاتی با سرعت‌های دورانی زیادتر، بیشتر می‌شود.

در بازار، بلبرینگ تماس زاویه‌ای در 3 نوع تک ردیفه، 2 ردیفه و بلبرینگ با 4 نقطه تماس موجود است.

  • بلبرینگ تماس زاویه‌ای تک ردیفه

بلبرینگ‌های تک ردیفه امکان کاهش بار شعاعی، محوری و حتی ترکیبی را دارند اما اعمال بار محوری فقط در یک راستا می‌باشد. از این رو جهت تحمل بار محوری در هر دو جهت، معمولا این نوع بلبرینگ را 2 به 2 در کنار یکدیگر و به سه شکل زیر قرار می‌دهند:

  1. روبرو
  2. پشت به پشت
  3. پشت سر هم
  • بلبرینگ تماس زاویه‌ای دو ردیفه

وقتی که ب دلیل کمبود فضا، امکان قرار گرفتن 2 بلبرینگ تک ردیفه در کنار یکدیگر نباشد، بلبرینگ‌های 2 ردیفه کاربرد پیدا می‌کنند.

  • بلبرینگ با 4 نقطه تماس

باز هم اگر فضا آنقدر کم باشد که حتی نتوان از بلبرینگ دو ردیفه نیز استفاده کرد باید به سراغ بلبرینگ با 4 نقطه تماس رفت. در واقع اینها همان بلبرینگ‌های تک ردیفه هستند که می‌توانند بار محوری را در 2 جهت بپذیرند.

بلبرینگ تماس زاویه ای

ثبت سفارش بلبرینگ

قطر داخلی و خارجی در بلبرینگ ها

به طور کلی شماره فنی و پسوند و پیشوند هایی که بر روی جعبه های بلبرینگ ها درج می شود بیان کننده مشخصات بلبرینگ و قابلیت های آن می باشد که آشنایی با این اصطلاحات و قواعدی که در این حوزه وجود دارد می تواند راهنمای خوبی برای مصرف کنندگان می باشد.

میزان قطر داخلی و خارجی بلبرینگ نیز از جمله مواردی هستند که بر روی جعبه آن ها درج شده است. در حالت کلی بلبرینگ ها را می توان به 2 گروه اصلی تقسیم بندی کرد. گروه اول بلبرینگ های استاندارد که مطابق با استاندارد های جهانی طراحی و تولید می شوند.

در این بلبرینگ ها مشخصات و شماره فنی آن ها مطابق با استاندارد های جهانی بر روی جعبه و دفترچه راهنمای قطعه درج می شود. گروه دوم بلبرینگ های خاص هستند که ابعاد و سایز آن ها مطابق با درخواست مشتری است.

بلبرینگ های دسته دوم به تعداد محدود و متناسب با نیاز مشتری تولید می شوند اما بر اساس یک قانون کلی که بین تولیدکنندگان این قطعه تعیین شده است 2 رقم آخر در شماره فنی آخر بلبرینگ نشان دهنده اندازه قطر داخلی آن می باشد. به این نکته توجه فرمایید عددی که در آن قسمت نوشته شده است را در پنج ضرب کنید تا مقدار دقیق آن را بر حسب میلی متر (mm) بدست آورید.

نکته دیگری که در خصوص قطر داخلی بلبرینگ های مینیاتوری یا کوچک باید بدانید این است که در بلبرینگ هایی که قطر داخلی آن ها کمتر از 10 میلی متر باشد و یا نهایتا بزرگ تر یا مساوی 500 میلی متر باشد، عدد دقیق آن به طور دقیق بر حسب میلی بر روی جعبه آن ها بدون آن که نیازی به خط کسری برای جدا کردن آن ها باشد، درج می شود.

موضوع بعدی که باید درباره بلبرینگ ها بدانید میزان قطر خارجی آن است.

برای آن که بتوانید اندازه دقیق قطر خارجی بلبرینگ ها را شناسایی کنید باید 2 رقم دومی که در شماره فنی بلبرینگ درج شده است راشناسایی نمایید.

طبق استاندارد های جهانی که برای شماره فنی بلبرینگ ها مقرر شده است رقم سوم و چهارمی که در شماره فنی آن ها درج می شود تعیین کننده ابعاد کلی قطعه است.

اگر بخواهیم دقیق تر صحبت کنیم باید بگوییم که رقم سوم برای ارتفاع بلبرینگ ( اندازه B ، T یا H ) و رقم چهارم را برای تعیین اندازه قطر خارجی بلبرینگ است.

ثبت سفارش بلبرینگ

دلایل خرابی بلبرینگ چیست؟

اندازه بار بیشتر از مقدار پیش بینی شده باشد.
عدم روانکاری درست
استفاده اشتباه
آب بندی غیر موثر
کم بودن لقی داخلی (کمتر از مقدار لازم

به طور کلی، به دلیل استفاده از ساچمه در بلبرینگ، از اجزا و قطعه‌های مصرفی مهم هستند. پس علاوه بر اینکه نیاز به روغن کاری دارند اگر طولانی مدت کار کنند مستحلک نیز می‌شوند و باید تعویض گردند. البته از عوامل اصلی کاهش طول عمر بلبرینگ‌ها انجام ندادن گریس کاری است.

اگر فیلم روغن یا گریس در قسمتی از این قطعه خیلی نازک شود سبب می‌شود تا سطح ساچمه با رینگ ساییده شود و در نتیجه باعث خورده شدن سطح رینگ و آسیب به سطح ساچمه گردد.

وقتی قطر ساچمه بلبرینگ کم شود بازده کار کم می‌شود و یا گاهی حتی می‌شکند.

عمده دلایلی که سبب خرابی بلبرینگ می‌شود عبارت است از:

نحوه نگهداری از بلبرینگ و مطلع بودن از عوامل خرابی آن، کمک می‌کند تا مانع از خراب شدن این قطعه در مدت زمان کوتاه شویم و در واقع بتوانیم به طول عمر آن بیافزاییم.

ثبت سفارش بلبرینگ

13 علامت خراب شدن بلبرینگ

  1. پوسته پوسته شدن
  2. ایجاد حفره
  3. ساییده شدن
  4. ترک خوردن و لب‌پر شدن
  5. دندانه دندانه شدن
  6. خزش
  7. ایجاد حفره الکتریکی
  8. گیرپاژ کردن
  9. خراب شدن قفسه
  10. زنگ زدگی
  11. خورده شدن
  12. تغییر رنگ
  13. پیدا شدن لکه

ثبت سفارش بلبرینگ

راه‌های پیشگیری از خراب شدن چیست؟

خرید از شرکت‌های معتبر
انتخاب صحیح بلبرینگ‌ها
مونتاژ و حتی دمونتاژ کردن صحیح و اصولی
توجه به فواصل زمانی روان‌کاری
چک کردن بلبرینگ‌ها به طور مرتب

ثبت سفارش بلبرینگ

برند های موفق تولید کننده بلبرینگ

یکی از مواردی که در یک واردات موفق تاثیر گذار است، این است که بازرگانان اقدام به واردات کالایی کنند که کیفیت و کارایی خوبی داشته باشد و در عین نیاز بودن در داخل کشور در نهایت قیمت تمام شده آن نیز مناسب باشد.

به همین دلیل وارد کنندگان بلبرینگ باید سعی کنند برند های مختلفی که در زمینه تولید بلبرینگ فعالیت می کنند را بشناسند و سعی کنند از میان آن ها انتخاب کنند و محصولی که در میان افراد برای آن تقاضا وجود دارد را به مردم ارائه دهند. از برند های معروف و ناآشنا که بلبرینگ های تولیدی آن ها دارای کیفیت خوبی است، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلبرینگ  NTN
  • بلبرینگ SNR
  •  SKF
  •  NSK
  •  ناچی
  •  کویو

ثبت سفارش بلبرینگ

واردات بلبرینگ خودرو

آنچه که در واردات بلبرینگ خودرو حائز اهمیت است، این نکته می باشد که افراد باید سعی کنند نسبت به انواع بلبرینگ ها اطلاعات و شناخت کافی داشته باشند.

وقتی فردی تصمیم بر واردات بلبرینگ می گیرد، ابتدا باید نوع، مدل، برند های مختلف بلبرینگ ها را بشناسد تا بتواند از میان آن ها متناسب با نیاز داخلی، محصولی که تقاضا برای آن زیاد است اما در عین حال در کشور کم می باشد را وارد کند.

همانطور که اشاره کردیم بلبرینگ ها به دلیل کاربرد گسترده ای که در انواع ماشین آلات دارند، دارای انواع و مدل های مختلفی نیز هستند. هر کدام از بلبرینگ های وارداتی دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی است که باید با شناخت این ویژگی ها تصمیم بر واردات آن کالا گرفت.

اگر فکر می کنید برای واردات بلبرینگ نیاز به راهنمایی دارید و یا برای ترخیص کالا از گمرک باید با یک ترخیصکار همکاری کنید، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید.

جهت مطالعه در مورد مجوزهای واردات و ترخیص کلیک نمایید.

ثبت سفارش بلبرینگ

تعرفه واردات بلبرینگ و رولبرینگ

در این قسمت به تعرفه واردات بلبرینگ و رولبرینگ اشاره کرده ایم.

  •  بلبرینگ : 84821000
  •  رولبرینگ مخروطی :84822000
  •   مدل کروی : 84823000
  •  رولبرینگ مدل سوزنی :84824000
  •  سایر رولبرینگ :84825000

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

شرکت پرتوتجارت با سالها سابقه و همکاری با کارشناسان کاردان در زمینه تجارت و بازرگانی، صادرات و واردات، می تواند راهنمای شما در تمامی امور بازرگانی باشد. از خدمات این شرکت تجاری می توان به مشاوره بازرگانی، ثبت سفارش، انجام حواله های بانکی، خرید کالا، انجام تشریفات اداری گمرک و پیگیری اسناد، حمل و نقل کالا و … اشاره کرد. پیشنهاد ما درحوزه بازرگانی این می باشد که امور بازرگانی خود را به ترخیص کاران و کارشناسان در این زمینه بسپارید. تا از تجارتی امن و قانونی در اسرع وقت بهره مند شوید.

شما عزیزان می توانید برای هرگونه پرسش و پاسخ در خصوص ترخیص و ثبت سفارش بلبرینگ  از گمرک  به صورت رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ثبت سفارش بلبرینگ
ثبت سفارش بلبرینگ

منبع:bearingsmart.ir ثبت سفارش بلبرینگ

محمد رجبی

محمد رجبی

شرکت پرتوتجارت سپهر دوازدهم

22 پاسخ

  1. Virtually all of what you claim happens to be supprisingly precise and that makes me wonder the reason why I had not looked at this in this light before. This particular article truly did turn the light on for me personally as far as this topic goes. But there is one issue I am not really too comfy with so whilst I try to reconcile that with the actual main theme of your issue, permit me observe exactly what the rest of the subscribers have to say.Nicely done.

  2. Hey there! This post couldn’t be written any better! Reading this post reminds me of my good old room mate! He always kept chatting about this. I will forward this page to him. Pretty sure he will have a good read. Thanks for sharing!

  3. I was suggested this website by my cousin. I’m not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my problem. You’re incredible! Thanks!

  4. whoah this weblog is magnificent i really like reading your posts. Keep up the good work! You recognize, many people are hunting around for this information, you can help them greatly.

  5. This website online is known as a stroll-by way of for all of the info you needed about this and didn’t know who to ask. Glimpse right here, and also you’ll undoubtedly discover it.

  6. I’m really enjoying the design and layout of your site. It’s a very easy on the eyes which makes it much more enjoyable for me to come here and visit more often. Did you hire out a designer to create your theme? Great work!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *